24. Golden Drum objavio imena prvih govornika

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Maj.2017, 11:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

24. Golden Drum objavio imena prvih govornika

24. Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum ponovo će biti održan u glavnom gradu Slovenije, Ljubljani

Grand Hotel Union će ugostiti prijatelje Golden Drum-a od 18. do 20. oktobra 2017. Poznati su prvi međunarodni vrhunski stručnjaci koji dolaze na Golden Drum.

Prvi međunarodni govornici koji će ostaviti svoj trag na Golden Drum podijumu su: Michael Conrad, Predsednik, Berlin School of Creative Leadership Foundation, Nemačka; Marco Cremona, Kreativni direktor, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Google, Rusija; Fernando Vega Olmos, Osnivač i glavni kreativni direktor, Picnic Madrid, Španija.

***

Michael Conrad, Predsednik, Berlin School of Creative Leadership Foundation, Nemačka

Osnivač The Berlin School of Creative Leadership, globalna EMBA poslovna škola za kreativno liderstvo u kreativnim industrijama Michael Conrad, počasni član Golden Drum Hall of Fame, ima izuzetnu karijeru iza sebe. Michael je počeo kao copywriter, a zatim je postao kreativni direktor i osnivač TBWA Germany. Nakon toga on je imao ulogu suosnivača agencije Lürzer, Conrad, koja je kasnije spojena sa Leo Burnett Germany. 1986. godine godine, Michael se preselio u Čikago i postao predsednik i glavni kreativni direktor Leo Burnett International i 10 godina kasnije je imenovan za potpredsednika i kreativnog direktora Leo Burnett Worldwide.

Marco Cremona, Kreativni direktor, Google, Rusija

Marco Cremona je u advertajzingu 25 godina. Počeo je u McCann Milan, a zatim je prešao u Leo Burnett i Lowe. Preselio se u Brazil i radio za Lowe. Kasnije je otišao u Moskvu i radio za McCann a potom i za Young & Rubicam. Marco je postao globalni kreativni direktor Barilla. Potom je prešao u Google kao Kreativni direktor za Rusiju i deo EMEA Creative Lab. On je doprineo u osvajanju prva dva Cannes Lions za rusku kancelariju Google-a i nedavno se pridružio London Creative Lab.

Fernando Vega Olmos, Osnivač i glavni kreativni direktor, Picnic Madrid, Španija

Fernando Vega Olmos, kreator poznatih kampanja sa svih kontinenata, postao je kreativni direktor Gowland, tada najveća reklamna agencije u Argentini kao veoma mlad, sa 25. Osnovao je Vegaolmosponce, agenciju koja je brzo postala ikona zbog nagrada na nacionalnom i međunarodnom nivou, za Unilever-ov AXE. Njegov rad u AXE ističe osvajanje prvog Integrated Lion na kanskom festivalu. Tokom tri decenije je osvojio sve moguće od najprestižnijih nagrada u oblasti oglašavanja. U martu 2014. godine, osnovao je Picnic kao glavni kreativni direktor.

Više o Golden Drum-u na www.goldendrum.com.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.