Revizija kao predizborni marketing

Izvor: Danas, 13.Avg.2009, 20:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Revizija kao predizborni marketing

Najave iz Vlade Srbije da će država uskoro izvršiti reviziju svih završenih privatizacija kako bi utvrdila potencijalne malverzacije, naišla je na loš prijem kod ljudi koji su prethodnih godina bili zaduženi za prodaju preduzeća, ali i kod nezavisnih stručnjaka. Preispitivanje ugovora najavili su i potpredsednik Vlade Božidar Đelić i ministar za rad i socijalnu politiku Rasim Ljajić, a valja podsetiti da je tokom 2003. godine direktor Agencije bio upravo aktuelni premijer Mirko Cvetković.

Nastavak na Danas...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.