Izvor: Moto.rs, 30.Maj.2014, 14:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Porsche predstavio svoju studiju iz 1984. godine

Ove izmene izgledaju minorne ali one su ovom vozilu omogućile da ima 0.27 koeficijent otpora vazduhu, što je manje od koeficijenta 911 koji je iznosio 0.40. Drugačije rečeno, BMW i8 odlikuje 0.26 koeficijent otpora vazduhu, a McLaren P1 beleži 0.34. Uprkos tome što proizvodnja ovog prototipa nikada nije pokrenuta, veliki broj izmena kasnije je korišćen na drugim modelima.
Pogledaj vesti o: Porsche,   BMW

Nastavak na Moto.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Moto.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Moto.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.