Izvor: B92, 14.Sep.2002, 12:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Žanetić: Negativna kampanja govori i o autorima
Beograd -- Izborni štab Miroljuba Labusa saopštio je da u ponedeljak počinje da organizuje mitinge u Srbiji. Time, kako se navodi u saopštenju, Labus kreće u drugu fazu kampanje koja će biti intenzivnija od prethodne. Prvi miting biće organizovan u Zrenjaninu, a pored "specijalnih gostiju" gradjanima će se obratiti i guverner Narodne banke Jugoslavije Mladjan Dinkić. U medjuvremenu, Labus je nastavio da obilazi Srbiju. On je tokom posete Novoj Varoši osnovnoj školi poklonio kompjuter. >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << "Ovo je miš. Postoje mačke koje love miševe, postoje ljudi koji gaje mačke. Ja volim kompjuterske miševe. Kompjuterski miš je simbol 21. veka", rekao je Labus. U medjuvremenu se na TV "Pink" pojavio spot Demokratske omladine u kom se za predsedničkog kandidata Vojislava Koštunicu kaže da "nam takav predsednik ne treba". Komentarišući taj spot, šef Izbornog štaba Demokratske stranke Srbije Dragan Maršićanin kaže da su Demokratska omladina i "Pink" prirodni saveznici.
Uz podsećanje da su pojedini analitičari ocenili da će to biti najprljavija predizborna kampanja, marketinški stručnjak Vojislav Žanetić ocenjuje u izjavi za TV B92 da se negativne kampanje ponekad odraze i na one koji ih prave. "Moram da rastužim autore svih negativnih kampanja. U nekakvim udžbenicima koji se bave tom tematikom piše, pa bi trebalo i da pročitaju, da negativna kampanja govori ne samo o tome kakav je onaj na koga se kampanja odnosi, već kakav je i autor toga", kaže Žanetić.