Izvor: B92, 17.Okt.2002, 12:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"O kandidatima neutralno, o Đinđiću negativno"

Beograd -- Mediji u Srbiji pratili su kampanju za drugi krug predsedničkih izbora "još mirnije i ravnomernije" nego u prvom krugu, pokazuje analiza Medija centra i agencije "Stratedžik marketing", obavljena od 28. septembra do 11. oktobra. Prema rezultatima posmatranja, mediji su se potrudili da ne forsiraju nijednog od kandidata, objavljivanjem paralelnih intervjua s Vojislavom Koštunicom i Miroljubom Labusom, pa i izborom njihovih fotografija u sličnim pozama. Elektronski mediji su >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << u centralnim informativnim emisijama nešto više vremena dali Koštunici, nego Labusu. Predsednički kandidati prikazani su gotovo u neutralnom tonu, s tim što je Koštunica imao nešto više negativnih poena od Labusa. Stručnjaci su naveli da je interesantno što među prvih 10 ličnosti i institucija kojima su elektronski mediji poklonili najviše pažnje u posmatranom periodu nema srpskog premijera Zorana Đinđića, za njega je izdvojen oko 1 sat medijskog vremena. Istovremeno, Đinđić i Demokratska stranka najviše su pominjani u negativnom kontekstu.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.