Izvor: B92, 17.Okt.2002, 12:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
"O kandidatima neutralno, o Đinđiću negativno"
Beograd -- Mediji u Srbiji pratili su kampanju za drugi krug predsedničkih izbora "još mirnije i ravnomernije" nego u prvom krugu, pokazuje analiza Medija centra i agencije "Stratedžik marketing", obavljena od 28. septembra do 11. oktobra. Prema rezultatima posmatranja, mediji su se potrudili da ne forsiraju nijednog od kandidata, objavljivanjem paralelnih intervjua s Vojislavom Koštunicom i Miroljubom Labusom, pa i izborom njihovih fotografija u sličnim pozama. Elektronski mediji su >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << u centralnim informativnim emisijama nešto više vremena dali Koštunici, nego Labusu. Predsednički kandidati prikazani su gotovo u neutralnom tonu, s tim što je Koštunica imao nešto više negativnih poena od Labusa. Stručnjaci su naveli da je interesantno što među prvih 10 ličnosti i institucija kojima su elektronski mediji poklonili najviše pažnje u posmatranom periodu nema srpskog premijera Zorana Đinđića, za njega je izdvojen oko 1 sat medijskog vremena. Istovremeno, Đinđić i Demokratska stranka najviše su pominjani u negativnom kontekstu.