Izvor: B92, 20.Jan.2007, 13:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kampanja za povećanje izlaznosti
Beograd -- U periodu od 13. decembra 2006. do 17. januara 2007. godine, CeSID organizovao više aktivnosti u kampanji "Sa tobom ima smisla".
Cilj kampanje je bio da motiviše birače u Srbiji da izađu na parlamentarne izbore raspisane za 21. januar 2007. godine. Telefonska kampanja je sprovedena u periodu od 13. decembra 2006. godine do 6. januara 2007. godine. Ovaj aspekt kampanje je trajao 21 radni dan. Telefonsku kampanju je sprovodilo 60 operatera CeSID-ovog call centra pozivajući >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << građane da izađu na izbore.
Direktnom poštom CeSID je poslao ukupno milion i po pisama na adrese 600 hiljada potencijalnih glasača. Kampanja je posebno bila usmerena na manjine i na mlade birače.
Treći deo kampanje bio je od vrata do vrata, i sproveden je u periodu od 8. do 17. januara 2007. godine u tri najveća grada u Srbiji, Beogradu, Nišu i Novom Sadu. U ovom delu kampanje angažovano je 1.500 CeSID-ovih aktivista koji su zakucali na vrata 150 hiljada domaćinstava. Deljenjem promotivnog materijala i kroz direktan razgovor CeSID-ovi aktivisti su nastojali da ubede građane da izađu.
Inače, kampanji za povećanje izlaznosti posebno mladih glasača poslednjih dana priključile su se neke javne ličnosti među kojima i glumac Nikola Đuričko i vaterpolista Danilo Ikodinović.