Čupić: Izbor Uroševića kao Palmin marketing

Izvor: Blic, 23.Okt.2010, 01:15   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Čupić: Izbor Uroševića kao Palmin marketing

Izbor Radiše Uroševića na mesto člana Upravnog odbora PTT pokazuje da je članstvo u upravnim odborima prvenstveno stvar partija i posledica partokratskog sistema raspodele funkcija. To je vid marketinga za kojim posežu stranke kako bi dobile poene kod birača, ali i jako loša pojava ako se radi o preduzećima kakav je PTT, smatra profesor Fakulteta političkih nauka Čedomir Čupić.

„Partije su predložile javne i estradne ličnosti u upravne odbore iz prostog razloga >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << kalkulacije, smatrajući da preko njih mogu da oraspolože svoje birače i da se predstave kako su fleksibilni i otvoreni i za takve ljude’’, rekao je Čupić Tanjugu. Sa aspekta obavljanja delatnosti koja je vezana za preduzeće u čijem UO sede te osobe, radi se o nekompetenciji i postavlja se pitanje zašto se šalju ljudi koji neće moći tu ništa da urade ili će samo raditi po nečijem diktatu", istakao je Čupić. Prema njegovim rečima, u UO treba da se imenuju ljudi koji nešto mogu da doprinesu u tom preduzeću, bilo da su to državne firme, javni servis ili neke naučne institucije. Izbor javnih ličnosti koje nemaju profesionalne veze sa preduzećem u čijem UO sede više je marketinški potez partija, koje ih na taj način nagrađuju, a same partije smatraju da će na taj način dobiti poene kod stanovništva, objasnio je Čupić. On je dodao da može da zamisli da neki estradni umetnik ili producent bude član UO neke radio-televizije, ali da je jako loše da u „Srbijagasu" ili '’Železnicama’’ bude čovek koji ništa ne zna o tim oblastima poslovanja.

Urošević je pre dve nedelje postavljen za člana UO PTT na predlog Jedinstvene Srbije.

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Izbor Uroševića je Palmin marketinški potez

Izvor: SrbijaNet.rs, 23.Okt.2010

Pevač Radiša Urošević izabran je sredinom oktobra u Upravni odbor javnog preduzeća ''PTT Srbija'', što nije neobično jer se u UO javnih preduzeća često biraju ličnosti koje nemaju nikakvu profesionalnu vezu sa njihovim poslovanjem. Sociolog Čedomir Čupić smatra da je članstvo u Upravnim

Nastavak na SrbijaNet.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.