Eurobest: Heineken oglašivač godine

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Okt.2016, 07:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Eurobest: Heineken oglašivač godine

Heineken je Eurobest-ov oglašivač za 2016. godinu. Nagrada se dodeljuje na godišnjem nivou za izuzetnost u oglašavanju na području Evrope

Brend sidera i piva ima uspešnu istoriju na Eurobest-u, sa impresivnih 37 nagrada i 20 finala na Festivalu – uključujući i tri Grands Prix-a. Šest Heineken-ovih brendova ima 41 nagradu na Cannes Lions, uključujući i Grand Prix u kategoriji Creative Effectiveness.

Pred uručenje nagrade Heineken-u u decembru na ovogodišnjem >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Eurobest-u, brand Senior Direktor za Digital i Marketing razvoj, Ian Wilson je rekao: “Ponosni smo što smo dobitnici Eurobest-ove nagrade „Oglašivač 2016“, na jednom od evropski najznačajnijih festivala.“

Kreativnost nam obezbeđuje konkurentnu prednost koja nam pomaže da gradimo svoj posao širom sveta, kako u smislu promovisanja naših brendova tako i u privlačenje i zadržavanje najboljih kadrova. To je mnogo više od marketinške strategije za Heineken, to je u našem DNK.“
Pogledaj vesti o: Pivo

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.