Izvor: AutoBlog, 17.Jan.2018, 18:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Peugeot kreće u elektrifikaciju game
Peugeot je prošle godine prodao 2.119.845 automobila, odnosno 10,4 posto više nego u 2016. Najveće zasluge za eksplozivan rast leže u SUV-ovima budući da je Peugeot prodao 600.000 SUV-ova, što je 60-procentni rast
segmenta unutar Peugeotove game. Peugeot se sada sprema za električnu tranziciju, ali umesto lansiranja
namenske platforme za električna vozila, kao što će to učiniti Volkswagen s
platformom ID, Peugeot će tržištu ponuditi elektrifikovane verzije postojećih
automobila napravljene na modularnim platformama.
Kupci će tako moći da izaberu bilo koji Peugeotov model pokretan na jedan od
četiri načina - benzincem, dizelašem, hibridom ili elektromotorom.
Između...
Pogledaj vesti o: Volkswagen