Terorista i marketing

Izvor: Domino Magazin, 27.Jun.2011, 17:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Terorista i marketing

Svetski mediji već danima prenose da je nedavno ubijeni terorista Osama Bin Laden želeo da promeni ime Al Kaide iz marketinških razloga

Svi znamo da je “reč moćnija od mača” i da u XXI veku jedno od najjačih oružija nije tenk ili avion već uspešna marketinška kampanja.

Toga je bio svestan pred smrt i Osama Bin Laden. >> Pročitaj celu vest na sajtu Domino Magazin << Ozloglašeni terorista odgovoran za smrt hiljada ljudi zbog čega se sakrivao godinama, u mladosti je studirao ekonomiju i poslovnu administraciju, tako da je svakako bio svestan da njegova organizacija gubi rat i na polju javnih odnosa.

Njegova strategija prema navodima medija bila je da promeni ime brenda.

U spisima koji su pronađeni posle njegove smrti on navodi da imenu Al-Kaida nedostaje religiozni element koji će podsetiti muslimane širom sveta da su u svetom ratu protiv Amerike.

Svako ko se imalo bavio PR biznisom zna da proces smišljanja imena može da potraje i da je najbolje zapisati sve ideje koje padnu napamet pa odatle napredovati.

Ono što se vrzmalo po glavi pokojnog teroriste definitivno pokazuje da mu je bio potreban dobar PR tim: “Taifat al-Tawhed Wal-Jihad” u prevodu Grupa za monoteizam i džihad ili “Jama’at I’Adat al-Khilafat al-Rashida” Grupa za obnavljanje kalifata.

Nastavak na Domino Magazin...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Domino Magazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Domino Magazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.