Izvor: AutoBlog, 01.Dec.2020, 19:35
Opel predstavio osveženi korporativni identitet
Opel,
nemačka marka u sklopu PSA Grupe, predstavlja svoj novi izgled. Sada finije
nacrtani logotip marke, novi font 'Opel Next' i svetleća Opel žuta
signaliziraju inovativnu snagu marke. Cilj je biti još moderniji i hrabrijeg
izgleda, budući da se Opel uvek zalagao za demokratizaciju inovacija i
mobilnosti. 'Novi Opel' sada izražava taj duh svojim svežim korporativnim
identitetom. Putovanje u budućnost je počelo Opelom GT X
Experimental. Studija je već pokazala novu Opel Blitz munju kao amblem na
vozilu. Prepoznatljiva linija potpisa je ofarbana u svetlo neonsko žutu boju -
ovo je sada postala Opel žuta boja obnovljenog korporativnog identiteta. S
Opelom Mokka, proizvođač sa sedištem u Rüsselsheimu je tada predstavio...
Pogledaj vesti o: Opel