Izvor: AutoBlog, 01.Dec.2020, 19:35

Opel predstavio osveženi korporativni identitet

Opel predstavio osveženi korporativni identitet

Opel, nemačka marka u sklopu PSA Grupe, predstavlja svoj novi izgled. Sada finije nacrtani logotip marke, novi font 'Opel Next' i svetleća Opel žuta signaliziraju inovativnu snagu marke. Cilj je biti još moderniji i hrabrijeg izgleda, budući da se Opel uvek zalagao za demokratizaciju inovacija i mobilnosti. 'Novi Opel' sada izražava taj duh svojim svežim korporativnim identitetom. Putovanje u budućnost je počelo Opelom GT X Experimental. Studija je već pokazala novu Opel Blitz munju kao amblem na vozilu. Prepoznatljiva linija potpisa je ofarbana u svetlo neonsko žutu boju - ovo je sada postala Opel žuta boja obnovljenog korporativnog identiteta. S Opelom Mokka, proizvođač sa sedištem u Rüsselsheimu je tada predstavio...
Pogledaj vesti o: Opel

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.