Opel Hrvatska i Grey Worldwide Zagreb u finalu Euro Effie

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Jun.2013, 13:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Opel Hrvatska i Grey Worldwide Zagreb u finalu Euro Effie

ADVERTISER-SERBIA.COM / ZAGREB - Projekat "Opelova 24 sata" u realizaciji agencije Grey Worldwide Zagreb i klijenta Opel Hrvatska, uvršten je među 40 finalista na Euro Effie 2013 >>>(Ključne reči: operativni direktor agencije Dubravko Opašić; nagrade; nagrada; oglašavanje; reklamiranje; marketing; advertising; advertajzing; EACA)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Održan Cannes Predictions 2013

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Jun.2013

ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - U organizaciji agencije Leo Burnett, UEPS-a i IAA Srbija, 19. juna je u Svečanoj sali Beogradskog sajma održan Cannes Predictions 2013 >>>(Ključne reči: izvršni direktor IAA Srbija Jelena Ivanović; Senior Copywriter Grey Worldwide Senka Pajić; Consumer ATL and...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.