Izvor: Radio 021, 21.Sep.2019, 21:45

Televizija je i dalje najjači medij u Srbiji

Na srpskom medijskom tržištu, televizija uzima najveći deo kolača, oko 53 odsto, za razliku od svetskog trenda, gde su internet i televizija izjednačeni i dele trećinu.
U regionu, na ex Yu prostoru, pa tako i u Srbiji,  televizija je najjači medij. Svaki građanin bar petnest minuta  dnevno provede ispred ekrana, tako da je tu prostor za najveći broj oglašivača.
Radio je, međutim, priča za sebe. Registrovano je preko 320 stanica i tu skoro da nema nikakve evidencija oglašavanja, a bar 250 njih živi od toga, ističe direktor za medijska istraživanja IPSOS-a Dejan Radosavljević.
Činjenica je da se u medijima prepliće kompleks  ekonomskih, političkih i statusnih interesa. Ipak, tržište...

Nastavak na Radio 021...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio 021. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio 021. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.