Porukom plate parking, a zatiču kazne na vozilu

Izvor: Blic, 17.Apr.2010, 01:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Porukom plate parking, a zatiču kazne na vozilu

Novosađanin Siniša Perković pre dva dana je, kako tvrdi, poslao sedam SMS-ova sa telefona da bi platio parkiranje, ali je ispod brisača ipak zatekao doplatnu kartu.

Kaže da mu se to ne dešava prvi put, zato što nekada ne može ni da plati parkiranje telefonom jer „servis zataji", a i da SMS opomene da ističe vreme parkiranja znaju da zakasne, pa ne može ni da ga produži. U „Parking servisu" ne negiraju da grešaka u sistemu ima, ali da vozači uvek mogu da >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << nazovu operatere za objašnjenje i vide da li postoji osnov za poništenje doplatne karte.

- Čekao sam desetak minuta potvrdu iz „Parking servisa" da sam uplatio parkiranje u plavoj zoni i onda, iako sam platio satima unapred, zatekao kaznu pod brisačem. Ne mogu da shvatim da je taj sistem koji toliko hvale toliko pun grešaka i da ja, koji trošim silne pare na parkiranje, dobijam uz to i doplatne karte. To uopšte nije mali trošak. Kaznu ću morati da platim u ponedeljak, jer je poruka kasnila, kako mi je rekao telefonski operater '’sedam minuta’’, a jedino što sam do tada ikad čuo jeste da postoji tolerancija od 15 minuta između dve uplate - negoduje Perković.

Da se dešava da zateknu doplatne karte iako poštuju propise potvrđuju i drugi vozači, a „iskusniji" korisnici usluga „Parking servisa" kažu da zato nikada ne škodi pozvati operatera ovog preduzeća, na telefon 472-4140, upisan na doplatnoj karti.

- Često u plavoj zoni plaćam parking i do 10 sati dnevno preko SMS-a. To je oko 300 dinara. Pri tom sam samo prošlog meseca dobio dve doplatne karte. Prvi put sam obavešten da sistem ne može da primi poruku i, dok sam uspeo da uplatim, kazna me je već čekala. Sledeći put sam, priznajem, nesmotreno uplatio plavu umesto crvene zone. Oba puta sam odmah nazvao operatera, i uspeo da storniram doplatne karte - kaže Marjan Lovren.

U „Parking servisu" navode da kontrolori dnevno napišu oko 200 doplatnih karata. Ako je vlasnik vozila ne plati u roku od sedam dana, dobije opomenu, a ako i to ne urodi plodom, sledi opomena pred tužbu, pa tužba.

- Tužbe se podnose posle analize i uvida u broj neplaćenih karata, tako da nema nekog određenog broja na dnevnom ili mesečnom nivou. Naša služba svu dokumentaciju o dužniku predaju advokatu. Sve dalje je sudska procedura. Sve podneta utuženja dobijamo - objašnjava portparol „Parking servisa" Radovan Jeknić, dodajući da ista procedura važi i za vozače iz drugih opština.

Poništavanje doplatne karte

O žalbama vozača u „Parking servisu" odlučuju prema pravilniku o rešavanju reklamacija na izdate doplatne karte.

- Po tom pravilniku, na osnovu žalbe se doplatne karte mogu stornirati ako se dogodi očigledna greška pri unosu registarske oznake, pri plaćanju parkiranja u pogledu zone parkiranja, nepravilno postavljene parking karte, ali to samo prvi put. Kada su u pitanju hitne lekarske intervencije, karte se mogu stornirati uz medicinsku dokumentaciju. To je takođe moguće i u slučaju greške kontrolora, sistema i sličnih problema koji su do nas - kaže portparol preduzeća Radovan Jeknić.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.