Izvor: 021info.rs, 28.Maj.2020, 14:14
Porast korišćenja elektronskih servisa Crédit Agricole banke
Crédit Agricole banka Srbija zabeležila je porast od 40% u broju transakcija fizičkih lica putem elektronskog i mobilnog bankarstva u odnosu na isti period prošle godine. Tokom marta i aprila izbor naših klijenata bili su elektronski servisi što je rezultiralo da se ukupni broj transakcija obavljenih e-bank ili m-bank uslugom povećao za čak 25% u odnosu na period od samo šest meseci pre krize, a čak 40% u odnosu na isti period prošle godine. Velike investije i bogato iskustvo koje Crédit Agricole Grupa ima u 47 zemalja širom sveta uz oslanjanje u razvoju na lokalne resurse doprineli su da Crédit Agricole bude potpuno spremna i posvećena klijentima svakog dana tokom pandemije Covid-19 tako da je 80% penzionera klijenata Banke pristupalo svojim sredstvima bez odlaska u filijalu. -Kako su potrebe naših klijenata na prvom mestu, Crédit Agricole Srbija nastaviće da unapređuje svoje digitalne usluge, proizvode i...
Kredi Agrikol banka: Porast od 40 odsto u korišćenju elektronskih servisa
Izvor: Beta, 28.Maj.2020
Kredi Agrikol banka (Crédit Agricole) banka Srbija objavila je da je tokom marta i aprila zabeležila porast od 40 odsto u broju transakcija fizičkih lica putem elektronskog i mobilnog bankarstva u odnosu na isti period prošle godine."Tokom marta i aprila izbor naših klijenata bili su elektronski...