Izvor: 021info.rs, 28.Maj.2020, 14:14

Porast korišćenja elektronskih servisa Crédit Agricole banke

Crédit Agricole banka Srbija zabeležila je porast od 40% u broju transakcija fizičkih lica putem elektronskog i mobilnog bankarstva u odnosu na isti period prošle godine. Tokom marta i aprila izbor naših klijenata bili su elektronski servisi što je rezultiralo da se ukupni broj transakcija obavljenih e-bank ili m-bank uslugom povećao za čak 25% u odnosu na period od samo šest meseci pre krize, a čak 40% u odnosu na isti period prošle godine. Velike investije i bogato iskustvo koje Crédit Agricole Grupa ima u 47 zemalja širom sveta uz oslanjanje u razvoju na lokalne resurse doprineli su da Crédit Agricole bude potpuno spremna i posvećena klijentima svakog dana tokom pandemije Covid-19 tako da je 80% penzionera klijenata Banke pristupalo svojim sredstvima bez odlaska u filijalu. -Kako su potrebe naših klijenata na prvom mestu, Crédit Agricole Srbija nastaviće da unapređuje svoje digitalne usluge, proizvode i...

Nastavak na 021info.rs...






Povezane vesti

Kredi Agrikol banka: Porast od 40 odsto u korišćenju elektronskih servisa

Izvor: Beta, 28.Maj.2020

Kredi Agrikol banka (Crédit Agricole) banka Srbija objavila je da je tokom marta i aprila zabeležila porast od 40 odsto u broju transakcija fizičkih lica putem elektronskog i mobilnog bankarstva u odnosu na isti period prošle godine."Tokom marta i aprila izbor naših klijenata bili su elektronski...

Nastavak na Beta...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta 021info.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta 021info.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.