Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Avg.2020, 11:59

New York Times: Digitalni segment prvi put s većim prihodima od štampanog

New York Times: Digitalni segment prvi put s većim prihodima od štampanog

Prihod od digitalnih pretplata i reklama iznosio je 185,5 miliona dolara, a prihod od prodaje štampanog izdanja 175,4 miliona dolara.

Časopis je u tromesečju stekao 669.000 pretplatnika na digitalni sadržaj, najviše od 2011 kada je uveo internet pretplatu, čime je broj pretplatnika dostigao 6,5 miliona.

Prelazak prihoda s štampe na digitalni, prema rečima izvršnog direktora Marka Thompsona, „ključna je prekretnica u transformaciji >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << New York Timesa„.

Pokazali smo da je moguće stvoriti uspešan krug u kojem iskreno ulaganje u visokokvalitetno novinarstvo upravlja dubokim angažmanom publike, što zauzvrat podstiče rast prihoda i mogućnosti za dalja ulaganja„, napisao je Thompson u saopštenju za javnost.

Zato naša redakcija raste, dok se mnogi drugi smanjuju.“

Tokom pandemije korona virusa, potrošnja za oglašavanje naglo je pala, a New York Times zabeležio je pad prihoda od oglašavanja za 44 posto u drugom tromesečju.

Autor: Siniša Malus

Izvor: SEEbiz

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.