Hrvatska Nova TV osvojila Digiday Awards

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Nov.2018, 15:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Hrvatska Nova TV osvojila Digiday Awards

U finale su uz Novu TV prošle izuzetno jake kampanje svetski poznatih medija i oglašivača, kao što su tv stanica E!Entertainment, Adidas i Burger King, ali glavna nagrada dodeljena je upravo najgledanijoj televizijskoj stanici u Hrvatskoj.

Nova TV osvojila je nagradu jer je prikazala kako inovativnim korišćenjem društvenih mreža postići velike rezultate promovišući format koji se prikazuje već petu godinu zaredom. Odeljenje digitalnog marketinga Nove TV osmislio je ceo niz >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << formata koji nikad ranije nisu korišćeni na Instagramu, a pokrenut je i verificirani Giphy kanal koji je sa 47,5 miliona Giphy pregleda ostvario rezultate višestruko bolje od onih na britanskoj verziji showa. Show je zabeležio 70% povećanje u broju pretplatnika na YouTube-u tokom sezone, ostvario 28 miliona pregleda na toj društvenoj mreži, te okupio 200 hiljada Facebook fanova i 40 hiljada Instagram pratilaca.

Važno je napomenuti da je Digiday Awards ova nagrada koja stiže na adresu Nove TV direktno iz Njujorka izvorna Digiday nagrada, dakle ne radi se o nekoj od specijalizovanih ili regionalnih takmičenja, već velikom krovnom takmičenju koje obuhvata agencije, kompanije i medije iz celog sveta.

„Jako sam ponosna na ceo tim digitalnog marketinga, ovo je stvarno došlo kao šlag na tortu, nakon više od 10 finala na raznim međunarodnim takmičenjima koja smo dobili u ovoj godini. Ovde se radi o velikoj prestižnoj nagradi koju još važnijom čini i kategorija u kojoj smo osvojili nagradu. Naime, Best Use of Social je kategorija koja je primjenjiva verojatno na najviše kompanija i agencija koje konkurišu na takmičenjima iz oblasti digitala jer danas gotovo nema kompanije koja ne koristi društvene mreže, za razliku od npr. AI tehnologija ili Social Good kampanji, što su takođe bile neke od kategorija na takmičenju. Ova kategorija nije podrazumijevala pojedinu društvenu mrežu, već sve društvene mreže, pa možemo samo pretpostaviti o koliko velikoj konkurenciji se ovde radi„, izjavila je Ivana Galić Baksa, direktorica marketinga, PR-a i korporativnih komunikacija Nove TV.

Digiday Awards je jedna od najprestižnijih svetskih nagrada sa sedištem u Njujorku, koja se svake godine dodeljuje najboljim kampanjama i projektima u oblasti marketinga i medija na globalnom nivou. Više informacija o ostalim dobitnicima pročitajte na zvaničnoj stranici Digiday Awardsa, a kako je izgledala prijava Nove TV pogledajte na službenom YouTube kanalu.
Pogledaj vesti o: Nju Jork

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.