Izvor: Blic, 11.Sep.2010, 21:25 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Nova pevačka senzacija - "kineska Madona"
Aji Đihu (25), konobarica iz Kembridža, postala je pevačka senzacija u Kini, sa prodatih 100 miliona primeraka pesama, što je čini jednom od najprodavanijih umetnika na svetu, prenosi "Skaj njuz".
Njena kompanija za odnose s javnošću objavila je da se ona, nakon boravka u Kini, vraća u Kembridž da pokaže roditeljima zlatni disk dobijen za 100-milionito učitavanje njenih pesama na mobilne telefone.
Ona je zbog svojih opscenih R&B pesama i seksi izgleda postala >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << poznata i kao "kineska Madona".
Aji Đihu, rođena u jednom selu u pokrajini Sičuan, je dala otkaz na svom poslu u porodičnom restoranu "Ružno pače", gde je zarađivala četiri funte po času, kako bi ostvarila svoj san i postala pevačica.
Njen uspeh je zasnovan na spoju lepote i talenta, kao i na njenom entuzijazmu vezanom za R&B i hip hop muziku, smatra promoter mlade zvezde Stiv Igl.
Uspon u karijeri Aji Đihu, koja je u Veliku Britaniju došla sa 13 godina, je počeo nakon što se pojavila u spotu repera Fjudžitiva. Ona je odmah nakon toga potpisala ugovor za kuću "Šlip rekords" 2007. godine, za snimanje svog prvog albuma "Try Me", i otišla u Kinu.
Aji priznaje da je njena muzička karijera mnogo bolja od posla u restoranu, gde je na početku prala sudove.
"Pranje sudova je težak posao. Morala sam da radim svakog vikenda da zaradim više novca. Bila sam srećna kada sam napunila dovoljno godina da postanem konobarica", kaže ona.
"Nekad sam pevala i plesala za goste u restoranu. To je sve što sam ikada želela da radim", dodala je "kineska Madona".
Nova pevačka senzacija – “kineska Madona”
Izvor: CrveniTepih.com, 12.Sep.2010, 01:00
Aji Đihu postala je pevačka senzacija u Kini, sa prodatih 100 miliona primeraka pesama
Konobarica postala pevačka senzacija i prodala 100 miliona primeraka cd-a
Izvor: S media, 12.Sep.2010
Aji Đihu (25), konobarica iz Kembridža, postala je pevačka senzacija u Kini, sa prodatih 100 miliona primeraka pesama, što je čini jednom od najprodavanijih umetnika na svetu, prenosi "Skaj njuz"...Njena kompanija za odnose s javnošću objavila je da se ona, nakon boravka u Kini, vraća u Kembridž...