Počinje prvi Heineken® i SonyPS4 turnir u Pro Evolution Soccer

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Apr.2017, 07:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Počinje prvi Heineken® i SonyPS4 turnir u Pro Evolution Soccer

Svi ljubitelji fudbala i gejminga imaće priliku da se od 10. aprila do 27. maja u odabranim lokalima širom Srbije nadmeću na prvom Heineken® i SonyPS4 „Pro Evolution Soccer 2017” turniru

Cilj organizatora turnira je da svojim potrošačima tokom najvažnijih utakmica Lige šampiona obezbede specijalno iskustvo uživanja u fudbalu. Uz naručeno Heineken® pivo, stiče se pravo na partiju igre PES na PS4 Pro konzoli. Takmiče se parovi u igri 2 na 2, a učesnik će moći da >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << odabere svog saigrača i da zajedno osvoje Heineken®dnevne nagrade. Najbolje plasirana ekipa iz svakog lokala stiče pravo učešća u velikom finalu u Beogradu početkom juna, a glavna nagrada za pobednike finala je Sony PS4 Pro.

Tim povodom organizovana je svečanost u restoranu „Chez Nik”, kojoj su prisustvovali legendarni fudbaleri Partizana i Crvene zvezde, Saša Ilić i Nenad Milijaš. Dvojica sportista su proglasili početak turnira uz Heineken®i PS4 Pro konzolu. Duel asova sa fudbalskog terena očekivano je protekao u duhu fer pleja. Saša je izabrao da upravlja ekipom Reala iz Madrida, a Nenad je „vodio” Barselonu. Rezultat u virtuelnoj utakmici ekipa, koje se inače sastaju u četvrtfinalu Lige šampiona, je bio nerešen 1:1.

Nenad se pokazao kao dostojan protivnik i jedva čekam da odigramo revanš, kako bismo videli ko će se plasirati u polufinale Lige šampiona“, našalio se Saša Ilić. „Drago mi je što smo deo ove priče, jer je Heineken® postao jedan od sinonima Lige šampiona. Večerašnje druženje me je podsetilo na mečeve koje sam igrao u Ligi šampiona sa Partizanom, a nadam se da ću barem još jednom u karijeri doživeti to jedinstveno iskustvo„, dodao je Saša.

Nenad Milijaš je u sličnom duhu poručio da će se potruditi da zaigra u Ligi šampiona već krajem godine, u dresu Crvene zvezde.

To mi je san i velika želja, a svi momci u timu će se potruditi da izborimo plasman. Naravno, prvo je potrebno da osvojimo državno prvenstvo i sve misli su nam usmerene ka tom cilju“, rekao je Milijaš i dodao: „Neretko sa prijateljima odigram Sony Playstation i uživam da se borim za pobede i van terena.“

Takmičenje u PESu biće održano u Beogradu, Kruševcu, Nišu, Kragujevcu i u Subotici.

Naša želja je da okupimo veliki broj ljubitelja fudbala, da im ponudimo poseban doživljaj i da ovim takmičenjem „ritual“ praćenja Lige šampiona dodatno obogatimo. Veliko nam je zadovoljstvo što smo u prilici da na turniru u Pro Evolution Soccer-u sarađujemo sa kompanijom Sony, sa kojom delimo isti entuzijazam i energiju. Heineken®uvek želi da pruži ambijent u kojem ćemo svi moći da uživamo i da osvajamo vredne nagrade. Zato pozivamo sve one koji vole Heineken® i Ligu šampiona da nam se pridruže i učestvuju“ – rekla je Tijana Domanović, Heineken® brend menadžer.

Takmičenje počinje u ponedeljak, 10. aprila, i traje zaključno sa 27. majem, dok će finale bitiorganizovano nedelju dana posle toga. Ukupan broj utakmica koje jedan tim može da odigra u danu je 5, jedna pobeda se računa 3 boda, i maksimalno može da se osvoji 15 bodova. U slučaju nerešenog rezultata, oba tima napuštaju igru i dobijaju po 1 bod.

Liga šampiona, kao sportski spektakl koji prate milioni ljudi širom sveta, podrazumeva ugođaj koji prevazilazi gledanje i praćenje mečeva putem TV ekrana. Sony Playstation, kao ponosni sponzor, svojim potrošačima nudi priliku da uživaju u ovom takmičenju na jednom višem nivou i da uživaju u svakom segmentu Lige šampiona„, izjavila je Danica Manojlović, Product Manager za Sony PS4 u Srbiji.

Lokali u Beogradu u kojima će se održavati PES turnir su „The 33”, „Blok”, „Jazz caffe”, „Avanturist”, „Maximilian” i „Preduzeće”. U Kruševcu je to „Idolo”, u Nišu kafić „Na ćošku”, u Kragujevcu je to „Lola”, a u Subotici „Jumanjy”.

####

O brenduHeineken®:

Heineken® se proizvodi još od 1873. godine, od kada se mnogo toga promenilo, ali ono što je bilo savršeno na početku ostalo je isto – prepoznatljivi Heineken® kvalitet. Spoj tradicije i inovacije potvrđuje se dobitnom kombinacijom provereno najfinijih sastojaka i originalne tehnike pripreme i proizvodnje. Danas je Heineken® vodeći svetski premium brend prisutan na tržištu u skoro 200 zemalja sveta. Globalno Heineken prisustvo potvrđuje se i kroz sponzorstva najvećih sportskih događaja poput UEFA Lige šampiona od 2005, ragbi svetskog kupa, muzičkih festivala, kao i sponzorisanjem filmova o legendarnom tajnom agentu, Džems Bondu.
Pogledaj vesti o: Pivo

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.