Izvor: RTS, 29.Jul.2019, 17:31 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Branbić: Omogućiti građanima elektronski uvid u predmete
Predsednica Vlade Ana Brnabić sastala se sa rukovodstvom Sekretarijata za legalizaciju Grada Beograda u Vladi Srbije. Glavne teme razgovora bile su mogućnosti efikasnijeg rada Sekretarijata i uvođenje elektronske evidencije podnetih zahteva i elektronskog uvida građana u svoje predmete.
Sekretarijat za legalizaciju Grada Beograda od danas raspolaže sa 12 skenera i tri čitača kartica sa elektronskim >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << potpisom, koji će omogućiti da se rešenja o ozakonjenju šalju ka katastru elektronskim putem, čime se znatno skraćuje vreme neophodno za okončanje procesa legalizacije objekata.
Takođe, na sastanku je dogovoreno da se u što skorijem periodu izradi elektronska evidencija svih podnetih zahteva koja će građanima omogućiti da u svakom trenutku mogu proveriti status svog predmeta putem interneta, navodi se u saopštenju Kancelarije za saradnju s medijima.
Ana Brnabić je naglasila važnost nastavljanja dobre prakse elektronske uprave, koja je širom Srbije dala odlične rezultate i povećala efikasnost i transparentnost javne uprave.
S obzirom na to da u Beogradu postoji najveći broj objekata u Srbiji koji čekaju na legalizaciju, usaglašeno je da se sa ovom elektronskom evidencijom krene upravo od glavnog grada, nakon čega će ovaj elektronski sistem biti dostupan i u ostalim jedinicama lokalnih samouprava.
Ovo će biti samo jedan od mnogih koraka koji su u prethodnih nekoliko godina učinjeni kako bi se kreirala savremena elektronska uprava koja je u potpunosti u službi građana.
Uvodi se elektronska evidencija: Građani će moći da prate kako im se rešava legalizacija
Izvor: B92, 29.Jul.2019
Beograd -- Predsednica Vlade Ana Brnabić razgovarala je sa rukovodstvom Sekretarijata za legalizaciju Grada Beograda o mogućnosti efikasnijeg rada ovog sekretarijata...Tom prilikom oni su razgovarali o uvođenju elektronske evidencije podnetih zahteva i elektronskog uvida građana u svoje predmete...Sekretarijat...