Izvor: SEEcult.org, 14.Okt.2019, 04:00

Skulpture u gradu – od otpora do statusa ikone

Skulpture u javnom prostoru često nailaze na početni otpor najšire javnosti, čak i kada su delo etabliranih umetnika, a za njihovu sudbinu, osim dobre početne ideje, posebno je važna podrška struke, ali i gradskih vlasti koje obično stoje iza takvih naručenih umetničkih projekata, rečeno je na panel diskusiji u Kulturnom centru Beograda, održanoj 13. oktobra povodom završetka monumentalne skulpture “Odavde donde” Ričarda Dikona (Richard Deacon) i Mrđana Bajića na budućoj pešačkoj pasareli – mostu koji povezuje Kalemegdan i obalu reke Save.

Nastavak na SEEcult.org...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SEEcult.org. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SEEcult.org. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.