Tržište: Kia beleži rekordnu prodaju u Evropi

Izvor: Nacionalna klasa, 27.Okt.2016, 00:29   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Tržište: Kia beleži rekordnu prodaju u Evropi

Kia Motors je po podacima udruženja evropskih proizvođača automobila ACEA u Evropi zabeležila rekordnu prodaju u trećem kvartalu. Povećanje prodaje od 14 odsto u 2016.

Kia je do kraja septembra u Evropi prodala 337.595 vozila (članice EU i EFTA). To predstavlja rast od 14 odsto u odnosu na isti period lane, kada je u Evropi zabeleženo 295.140 novoregistrovanih vozila Kia. Dvocifreni rast Kije je inače veći od rasta >> Pročitaj celu vest na sajtu Nacionalna klasa << evropskog tržišta, koje je poraslo za 8%.

Kijin tržišni udeo se povećao – sa prošlogodišnjih 2,7% skočio je na 2,9%. Michael Cole, glavni izvršni direktor Kia Motors Europe, o rezultatima je rekao: “U 2016. smo predstavili novosti u nekim segmentima, gde dosad nismo bili prisutni, a u nekim smo ojačali naš položaj. Svaki naš novi model doprinosi našoj boljoj prodaji i povećanju tržišnog udela u Evropi. Naš planirani godišnji rast prodaje smo već promenili sa 9 na 12 odsto, a polako se približavamo ostvarenju našeg srednjeročnog plana tržišnog udela od 3 odsto.”

Prodaja Sportaga veća je nego ikad pre – do kraja septembra je širom Evrope našao 110.358 novih vlasnika (36% više nego u istom periodu prošle godine). Sportage je tako dobro primljen kod kupaca da je već sada premašio celu prošlogodišnju prodaju u Evropi, kada je bilo prodatih 105.317 primeraka.

Pored Sportaga odlično se iskazao i najnoviji model iz Kije – hibridni krosover Niro. Od početka leta do sredine oktobra ga je već dobilo oko 5.000 Evropljana, a još 15.000 kupaca čeka na isporuku koja je predviđena do kraja godine. Niro strankama pored praktičnosti i atraktivnog izgleda prostranog krosovera nudi i vrlo štedljiv hibridni motor s vrlo niskim emisijama CO2 (samo 88 g/km).

Gama modela Optima na leto se proširila karavanskom varijantom Sportswagon, priključnim hibridom (Plug-in Hybrid) i sportskom varijantom GT, zbog čega je povećana prodaja Optime za 181% u odnosu na isti period prošle godine. Da za Optimu u Evropi dolaze još bolji dani bilo je jasno u septembru kada je stigao karavan, koji je od ukupno prodata 6.193 primerka predstavljao dve trećine (66%) svih Optima. Prema predviđanjima će nove varijante Optime značajno povećati Kijinu prodaju u segmentu D, pogotovo kod flotnih kupaca.

Izvor: Kia

Nastavak na Nacionalna klasa...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Nacionalna klasa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Nacionalna klasa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.