Srpska prehrambena industrija na sajmu u Tokiju

Izvor: Politika, 25.Feb.2011, 14:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Srpska prehrambena industrija na sajmu u Tokiju

BEOGRAD - Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Republike Srbije (SIEPA) najavila je da će po treći put organizovati nastup Srbije na vodećem sajmu prehrambene industrije u regionu Azije i Pacifika „FOODEX 2011”, od 1. do 4. marta u Tokiju.

Na Nacionalnom štandu Srbije šest ovdašnjih izvoznika svežeg, zamrznutog i sušenog voća, voćnih sokova i pečuraka predstaviće svoje proizvode kroz jedinstvenu mešavinu etno i modernih motiva.

Kompanije „Agropartner”, >> Pročitaj celu vest na sajtu Politika << „Frigo Grand”, „Igda”, „Moravac”, „Prima-Borovnica” i „Sirogojno” promovisaće svoje proizvode ne samo na štandu Srbije, već i na mini konferenciji zakazanoj za prvi dan sajma, kako bi se ove firme već na početku predstavile potencijalnim kupcima.

Poslednja vest pred put domaćih izvoznika u Japan dodatno je podigla očekivanja - najveći japanski maloprodajni lanac, „AEON grupa” je izabrala Srbiju kao jednu od nekoliko zemalja sa kojima će pregovarati o budućim poslovima.

Kuriozitet predstavlja činjenica da je Srbija vodeći izvoznik zamrznutih malina u Japanu, gde samostalno drži četvrtinu tržišta i nalazi se ispred zemalja kao što su Sjedinjene Američke Države i Francuska, navedeno je u saopštenju.

Na dosadašnjim izlaganjima, veliki broj inostranih kupaca je imao priliku da se upozna sa izuzetnim kvalitetom voća, vina i pečuraka iz Srbije.

Jedan od najkonkretnijih rezultata bio je uspeh „Vinarije Jelić”, koja je sklopila ugovor sa japanskim distributerom sa kojim je inicijalni kontakt ostvaren na ovom sajmu 2009, takođe u organizaciji SIEPA.

Srpska preduzeća su na tom sajmu ostvarila više od 200 kontakata, od kojih je 50 već rezultiralo izvoznim poslovima.

Jedan od najkorisnijih aspekata sajma u Tokiju jeste unapređenje znanja srpskih preduzeća o novim tehnikama pakovanja, trendovima u asortimanu, izvoznom marketingu, bezbednosti hrane, konkurenciji, cenama, inovacijama, kvalitetu, brendiranju, etiketiranju, opremi.

Time treba da bude omogućen najpovoljniji plasman srpskih prehrambenih proizvoda na zahtevnom tržištu Japana, jedne od najrazvijenijih zemalja sveta. 

Tanjug

objavljeno: 25.02.2011.

Nastavak na Politika...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Politika. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Politika. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.