Pokemoni kompanijama donose veliki novac

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Jul.2016, 07:25   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pokemoni kompanijama donose veliki novac

Igra Pokemon Go za samo dve sedmice od lansiranja prevazilazi sva očekivanja japanske kompanije Nintendo

Aplikacija je preuzeta više od 30 miliona puta. To je rezultiralo prihodom od 35 miliona dolara samo za kompaniju Nintendo.

Amerikanci na ovu aplikaciju dnevno troše 1,6 miliona dolara. Iznos se odnosi na korisnike iPhona-a, pa su predviđanja da bi Apple od ove aplikacije u naredne dve godine mogao zaraditi i do tri milijarde dolara.

Budući da aplikacija još >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << nije dostupna u celom svetu, kompanija očekuje još veće prihode u budućnosti. A spisku država gde je igrica dostupna pridružio se i Japan, zemlja u kojoj su popularni Pokemoni i nastali. Japan, jedno od najvećih svetskih tržišta za video igrice, pridružio se SAD-u, Kanadi i grupi od tridesetak evropskih zemalja u lovu na virtuelna bića.

Pokemoni kao igrica imaju dugogodišnju tradiciju u Japanu, a prvi put su se pojavili pre 21 godinu. Nostalgija za prvim pokemonima privukla je veliki broj današnjih igrača.

Uskoro ću napuniti 32 godine, ali sećam se perioda iz osnovne škole kada sam se na Gameboy-u igrao pokemona. To je bio hit cele moje generacije i mnogi su s nestrpljenjem očekivali ovu smartfon aplikaciju„, rekao je Shoichi Yamashita, menadžer lokalne kompanije.

McDonalds ponudio partnerstvo

Drugim igračima traženje pokemona po gradu predstavlja zabavnu fizičku aktivnost.

Mislim da ću izgubiti dosta kilograma zato što ću se više kretati. Do sada sam po gradu najčešće koristila metro, ali mislim da ću sada više pešačiti. Ali, trebalo bi da vodim više računa o bezbednosti, jer me jutros zamalo udario automobil„, kazala je studentkinja Akari Hamagami.

Da pokemoni nisu samo zabava, već i ozbiljna poslovna prilika, uvideli su i menadžeri japanskog McDonaldsa, koji su odlučili sve svoje restorane prilagode ovoj aplikaciji.

Jedan od osnovnih principa naše kompanije je da McDonalds treba biti mesto zabave. Zato smo se odlučili na partnerstvo s pokemonima, kako bi naši klijenti, naročito mlađi, mogli da uživaju tokom njihovog boravka ovde„, kazao je Kenji Kaniya, menadžer McDonalds restorana.

Nakon puštanja pokemona na tržište Japana, deonice Nintenda su na Tokijskoj berzi skočile za četiri posto, dok su deonice japanskog McDonaldsa porasle za više od sedam posto.

Izvor: balkans.aljazeera.net

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.