Ikea kao sredstvo plaćanja uvodi vreme

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Feb.2020, 11:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ikea kao sredstvo plaćanja uvodi vreme

Iako na prvi pogled deluje kao da se proizvodi dobijaju džabe, situacija je ipak nešto drugačija. Što vam više vremena treba da stignete do Ikeine radnje, više ćete moći da kupite, prenosi časopis Forbs.

Kupujte svojim vremenom“ (Buy With Your Time) poruka je koju švedski lanac šalje u svet, najpre iz Dubaija. Sve što treba da uradite je da kasirima pokažete istoriju svog kretanja na telefonu koju je zabeležila aplikacija Google map. To će biti dokaz koliko ste >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << vremena potrošili putujući do prodavnice.

Iako je u pitanju novina koja se odnosi isključivo na Ikeu u Dubaiju, u pitanju je potez koji širom otvara vrata ka važnim i radikalnim promenama kada je reč o kupovini i odnosu potrošača prema brendovima.

Nov način plaćanja uvodi se istovremeno sa otvaranjem Ikeine nove radnje u Džabel Aliju, kvartu Dubaija prilično udaljenom od centra grada. Nema sumnje da će zbog nove „monete“ kupci češće dolaziti u Ikeu, provoditi više vremena u radnji, a samim tim i kupovati više.

Ideja iza ovog poteza je da potrošači troše beskonačno mnogo vremena da bi stigli do Ikeinih prodajnih objekata jer su oni najčešće smešteni na samom kraju grada. U skladu s tim, uvedena je cena za svaki proizvod u „vremenskoj moneti“, čija vrednost je formirana na osnovu prosečnih primanja u Dubaiju.

Na taj način, osim u dirhamima, potrošači u Dubaiju mogu plaćati ukupnim vremenom koje su potrošili na Ikeu.

Pre nego što smo pokrenuli kampanju, shvatili smo dve stvari: vreme je danas dragoceno i kupci troše ozbiljnu količinu vremena da bi došli do naših radnji, koje su nekad daleko od centra grada„, navode u Ikei Dubai i naglašavaju da je zbog toga važno nagraditi potrošače i odužiti im se.

Iako mogućnost ovakvog plaćanja deluje idealno, postoji i druga strana medalje – ako želite da naplaćujete vreme koje trošite dolazeći do prodavnice, morate biti voljni da predate podatke o svom kretanju i to i prošlom i budućem.

Drugim rečima, ističe Forbs, u pitanju je način da se učini normalnijom ideja da je u redu dozvoliti da naše kretanje neko prati dok god nešto dobijamo „džabe“.

Izvor: www.nezavisne.com
Pogledaj vesti o: IKEA Beograd

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.