Za železničku nesreću jedini krivac mašinovođa?

Izvor: S media, 05.Maj.2013, 00:09   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Za železničku nesreću jedini krivac mašinovođa?

Iz Centra za daljinsko upravljanje na stanici TopčiderŽeleznice Srbije” imaju uvid u kompletnu situaciju na gotovo celoj pružnoj mreži, pa tako i na kolosecima u Bežanijskom tunelu u kome su se u četvrtak popodne sudarila dva putnička voza.

U ovom preduzeću je potvrđeno da se na monitoring tabli registruju sva kretanja i promene, a istraga će utvrditi da li deo odgovornosti za nesreću na Tošinom bunaru u kojoj je povređeno 22 ljudi snosi i dežurni dispečer.
>> Pročitaj celu vest na sajtu S media << />
Ukoliko postoji sistem kojim se prati železnički saobraćaj u svakom trenutku postavlja se pitanje da li je dežurni dispečer video da je voz stao u tunelu zbog kvara, da li je kontaktirao s mašinovođom i ako jeste, zašto nije na vreme reagovao i upozorio mašinovođu ili otpravnika vozova na potencijalnu opasnost.

Iako je Centar za daljinsko upravljanje sistem za održavanje bezbednosti u železničkom saobraćaju i treba da pomogne baš u situacijama poput one koja se desila u Bežanijskom tunelu, sistem ili čovek su očigledno zakazali.

Policija je odmah nakon nesreće uradila alko-test koji je pokazao da mašinovođe nisu bile pod dejstvom alkohola.

Takođe, kako tvrdi izvor "Blica", reč je o kolegama sa dugogodišnjim radnim iskustvom koji do sada nisu imali nijedan sličan incident.

(Blic, Foto: Guliver/Tjinkstock)

Nastavak na S media...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.