Folksvagen novim modelima privukao kineske kupce

Izvor: S media, 12.Jul.2010, 17:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Folksvagen" novim modelima privukao kineske kupce



Nemački "Folksvagen" povećao je za 46 odsto kinesku prodaju u prvoj polovini godine, zahvaljujući uvodjenju novih modela koji su privukli kupce na najvećem tržištu automobila na svetu, dok je japanska "Honda" prošlog meseca doživela pad isporuka do 2,7 odsto zbog štrajka u pogonima za izradu auto-delova.


U junu je prodaja "Honde" smanjena na oko 50.000 komada, iako je u prvih >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << šest meseci zabeležen rast njene kineske prodaje od 22 odsto, prenele su agencije.

Ukupna prodaja putničkih automobila u Kini u junu je porasla 19 odsto u odnosu na isti mesec 2009, na 1,04 miliona jednica, prema podacima Udruženja kineskih proizvodjača automobila u Pekingu.

"Folksvagen" je za šest meseci povećao isporuke u Kini na više od 950.000 vozila, a prodaja luksuznog brenda "audi" skočila je 64 odsto na oko 110.000 vozila.

Kini su ove godine ponudjeni novi modeli kao što je "tuguan", sportsko-terensko vozilo "audi Q5", kao i nova "džeta."

"Folksvagen" će od 15 jula u Šangaju početi da prodaje sportski kupe sa četvoro vrata, pod oznakom C C.

Podeli ovu vest sa prijateljima na FACEBOOK-u klikom na dugme.

Povezane vesti

Hrvatska:Nisu na prodaju cela ostrva, već samo delovi

Bugari plaćaju najskuplje vozila u EU

Tesla i Tojota potpisali sporazum

Krajsler povlači 22.000 vozila

Kina: Ponovo otkriven melamin u mleku u prahu

Komentari

Ostavi komentar Nema komentara
Pogledaj vesti o: Honda,   Japan

Nastavak na S media...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.