
Izvor: B92, 23.Nov.2019, 13:20 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kupovina po ceni koju sami odredite uz pomoć 60seconds aplikacije
Sigurno ste nekada videli savršen komad odeće koji bi vam odlično pristajao na proslavi na koju sledeći mesec idete, ali taj komad odeće je bio preskup. Svaki racionalan kupac u takvoj situaciji će sačekati sniženje, pogotovo ako je ono izvesno, ali i tada se može desiti peh – nestalo je vaše veličine ili su gužve u radnjama za vreme sniženja nesnosne.
Sa istim problemom se, kako sam svedoči, susretao arhitekta Ivan Kadić, koji je rešio da taj problem reši >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << i tako postao suosnivač 60seconds mobilne aplikacije.
Aplikacija 60seconds spaja kupce i brendove sa ciljem online kupovine uz posebne pogodonosti, koje su prilikom tradicionalne kupovine nezamislive. Reč je o aplikaciji za iOS i Android putem koje korisnici pristupaju virtuelnom tržnom centru sa prodavnicama različitih brendova sa različitim artiklima. Nakon što „zavire“ u online prodavnicu, korisnici aplikacije mogu sami da izaberu neki od ponuđenih popusta za artikal koji postavlja brend – npr. popust od 30, 40, 50 ili više procenata. Ukoliko brend prihvati njihovu ponudu, oni za 60 sekundi moraju odlučiti da li taj artikl žele da kupe ili ne – otuda i inspiracija za ime aplikacije.
Osim velikih brendova koji stvaraju svoje prodavnice, svoje kreacije na ovoj aplikaciji mogu plasirati i prodavati i pojedinci, dok influenseri u saradnji sa brendovima mogu da reklamiraju određene artikle.
Prema rečima suosnivača Ivana Kadića, primarni cilj ove aplikacije bio je da reši problem kompanija koje u svom vlasništvu imaju više brend ili multibrend objekata na lokalnom tržištu, kako bi na najbolji način ispratile proces prodaje za vreme trajanja sniženja, popusta ili akcija. Na taj način, ova aplikacija postaje jednako korisna kako za kupce, tako i za prodavce koji žele da unaprede svoje poslovanje.
Kadić u svojim javnim nastupima ističe i koliko je truda bilo potrebno uložiti u razvoj same aplikacije, budući da je, dok je trajao proces stvaranja, preko dana radio svoj redovni posao arhitekte, a svaki slobodan trenutak, obično noću, koristio je kako bi bio u kontaktu sa programerima i učio o načinu na koji se razvijaju mobilne aplikacije.
Kampanja „Srpske inovacije – ponos nacije“ koja nastoji da promoviše ovu i slične aplikacije, sprovedena je u okviru Programa za promociju i popularizaciju inovacija i inovacionog preduzetništva, koji je pokrenuo Kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj. Cilj ovog projekta jeste da se građani, a posebno mladi, osnaže da razmišljaju na preduzetnički način, kao i da u većoj meri osnivaju svoje inovacione i tehnološke startap kompanije.