Igra u svakom žanru ne znači kreativnost

Izvor: ITsvet.com, 08.Sep.2013, 09:34   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Igra u svakom žanru ne znači kreativnost

Izvršni direktor kompanije Activision Pubishing Eric Hirshberg je odbacio sugestije da kompanija koja je izdala neke od najuspešnijih naslova kao što su Call of Duty i Skylanders nije voljna da preuzme rizike. On je istakao da smatra da nije pravilno mišljenje da sve što Activision želi je da izbaci novu Call of Duty igru svake godine jer kompanija prikazuje neke istinski inovativne pristupe i apetite da preuzme rizik. On je rekao da smatra da izdavači koji pokrivaju širok spektar žanrova preuzimaju manji rizik od kompanija Activision i da su svakako manje kreativni. On je rekao da kompanija preuzima strategiju kreiranja naslova koji nisu za svakoga, što je određeni rizik.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.