Festival GOLDEN DRUM ponovo sarađuje sa MSL Group

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Jul.2019, 12:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Festival GOLDEN DRUM ponovo sarađuje sa MSL Group

MSL-ova mreža agencija će biti odgovorna za obavljanje sveobuhvatnih komunikacijskih aktivnosti na 15 CEE tržišta – Bugarska, Crna Gora, Češka, Finska, Grčka, Hrvatska, Italija, Mađarska, Poljska, Severna Makedonija, Rumunija, Rusija, Slovačka, Srbija i Turska.

Festival Golden Drum će biti podržan od strane partnerskih agencija MSL-a i lokalnih kancelarija Publicis Groupe, koje su iskusile prethodna izdanja Festivala, i sa nestrpljenjem očekuju da budu deo promene >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << koju Golden Drum ima u fokusu 26. izdanja koje se održava pod sloganom Creativity 4 Change.

Drago nam je što možemo da budemno deo festivala Golden Drum! Sa našim iskustvom, podržavajući prethodna izdanja Festivala, radujemo se što ćemo još više promovisati pozitivnu sliku Festivala“- kaže Zofia Bugajna-Kasdepke, Business Development Director MSL CEE.

Slavoj Žižek, jedan od najizdavanijih filozofa ranog 21. veka pridružio se grupi predavača na Golden Drum festivalu 2019.

Za one koji nisu bili u Torontu, Portorož je nova prilika da se čuje jedan od najpoznatijih filozofa današnjice, Slavoj Žižek.

Kombinacijom klasične nemačke filozofije sa Lakanovom psihoanalizom, njegova misao se kreće od najzahtevnijih filozofskih visina do radikalne kritike savremenog kapitalizma. Filozof i teoretičar kulture poznat je po temama iz oblasti psihoanalize, politike i popularne kulture, začinjene provokativnim stilom i karakterističnim humorom.

On je Međunarodni direktor na Birkbeck Institutu za humanističke nauke (Birkbeck College, University of London), istaknuti naučnik na Kyung Hee Univerzitetu (Seul) i Viši istraživač na Odseku za filozofiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Ljubljani (Slovenija).

Njega ćemo moći da čujemo kao govornika koji će zatvoriti prvi dan Festivala, tj. 17. oktobra 2019. godine.

Tokom dva dana, na pozornici Golden Drum-a će biti prisutno oko 40 međunarodnih govornika koji će pričati o akcijama koje pokreću pozitivne promene u različitim oblastima i koje će usmeriti naš fokus oglašavanja za bolje sutra.

Takmičarska kategorija Local spirit je preimenovana u Genius Loci/Local spirit i uzdignuta je na novu i visoko cenjenu nagradu u regionu, koja naglašava i slavi prepoznatljive kulture. Najbolji rad iz grupe Genius Loci će po prvi put biti nagrađen od strane žirija iz sekcije WHY za najbolji rad s prepoznatljivim lokalnim duhom.

Takmičenje za nagradu Golden Drum je i dalje podeljeno na dva glavna dela WHAT i WHY. Svaka sekcija je podeljena na grupe i kategorije koje odražavaju najnovije trendove u oglašavanju i kreativnoj industriji: Film, Print, Out of Home, Audio, Digital & Mobile, Design, Innovation, Craft, Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius Loci / Local Spirit i Social Good.

Rok za podnošenje prijava za radove je 13. avgust 2019. godine, što je ujedno i krajnji rok za Early Bird registraciju posetilaca. Mastercard, partner drugog izdanja bezgotovinskog načina plaćanja učešća na festivalu, i ove godine omogućava i najpovoljnije cene.

Ključni datumi

ROK ZA PRIJAVE RADOVA: 13. avgust 2019. u 24:00

ROK ZA PRIJAVU RADOVA NA TAKMIČENJE YOUNG DRUMMERS: 10. septembar 2019. u 24:00

EARLY BIRD REGISTRACIJE: 13. avgust 2019. do 24:00

OBJAVA FINALISTA: Sreda, 16. oktobar 2019. tokom dana

GALA DODELA NAGRADA GOLDEN DRUM: Petak, 18. oktobar 2019., u 20:30
Pogledaj vesti o: Grčka

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.