Pao tender za medijsku promociju Jahorine

Izvor: Capital.ba, 18.Jun.2021, 15:57

Pao tender za medijsku promociju Jahorine

JAHORINA – Olimpiijski centar (OC) „Jahorina“ poništio je tender za nabavku usluga medijske promocije, vrijedan skoro pola miliona maraka, jer su bila prijavljena samo dva kvalifikovana ponuđača, što nije bilo dovoljno za sklapanje okvirnog sporazuma. Foto: Facebook OC Jahorina Ovo je već drugi put da Olimpijski centar poništava tu nabavku. Prvi put razlog poništenja bilo je neslaganje između obavještenja o javnoj >> Pročitaj celu vest na sajtu Capital.ba << nabavci i tenderske dokumetacije. Kako je CAPITAL ranije pisao OC „Jahorina“ je namjeravao da se u naredne tri godine reklamira u medijima u Republici Srpskoj, Srbiji i inostranstvu, a za te namjene su bili spremni izdvojiti skoro pola miliona maraka. Nabavkom je najviše novca bilo planirano za štampane medije u Srbiji i to čak 158.301 KM sa PDV-om, što je 33 odsto ukupnog iznosa izdvojenog za reklamiranje. Pozamašna cifra planirana je i za štampane medije u BiH koji bi dobili 56.160 KM, dok je za televizije planirano izdvajanje od oko 34.000 maraka. Za štampane medije u inostranstvu planirano je izdvajanje 34.632 KM, dok su za promociju na internet portalima u Srbiji bili spremni platiti 34.655 maraka. Olimpijski centar je za reklamu na internet portalima u BiH, prema tenderskoj dokumentaciji, bio spreman dati 37.323 KM, dok su stavku „promocije u ostalim medijima“ definisali u iznosu od 112.764 marke. Uslovi koji su ponuđači trebali da ispune su bili rigorozni, pa se tako od štampanih medija iz BiH tražilo da su već sarađivali sa planinskim centrima koji se bave zimskim i ljetnim turizmom, isto se zahtijevalo i od „ostalih medija za promociju“ i televizija, a štampani mediji iz Srbije morali su ispuniti uslov saradnje sa turističkim centrom. Za štampane medije u inostranstvu, portale iz BiH i Srbije nisu navedni takvi uslovi. Kako je CAPITAL ranije pisao, u 2020. godini, koju je obilježila pandemija virusa korona i pad profita, u skoro svim djelatnostima, Olimpijski centar „Jahorina“ je uspio da ostvari dobit od 2,1 milion KM što je njihov najbolji rezultat u posljednjih nekoliko godina. Prihodi su sa 15 miliona smanjeni na 12,7 miliona KM, dok su rashodi sa 14,9 smanjeni na 10,6 miliona maraka. CAPITAL: Bojana Ninković Чланак Pao tender za medijsku promociju Jahorine се појављује прво на Capital.ba - Informacija je capital.

Nastavak na Capital.ba...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Capital.ba. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Capital.ba. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.