Oglasi stižu na WhatsApp, samo je pitanje vremena

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Apr.2020, 12:55

Oglasi stižu na WhatsApp, samo je pitanje vremena

Više nije pitanje hoće li Facebook uvesti prikazivanje oglasa u jednoj od najpopularnijih apliakcija za dopisivanje, WhatsApp, već kada će se to dogoditi i kako.

Još 2018 iz Facebook-a su potvrdili planove za uvođenje oglašavanja u WhatsApp. Ali kako prikazivati oglase u apliakciji koja je navodno prilično sigurna i u kojoj korisnici mogu razmenjivati poruke i biti sigurni da ih niko ne čita. To je bio jedan >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << od glavnih razloga za što je ideja o prikazivanju oglasa u WhatsApp-u stavljena po strani.

U Facebook-u su se bojali kako će reagovati regulatori koji pod lupom motre na svaki Facebook-ov potez vezan za korisnike, njihovu privatnost i oglašavanje zasnovano na korisničkom ponašanju. S druge strane, nije im bilo svejedno ni kako će reagovati milioni korisnika koji aplikaciju koriste svaki dan. Jer ako oni masovno prestanu da koriste aplikaciju, Facebook-u propada ceo plan o zaradi od oglašavanja.

Prema informacijama koje je objavio portal The Information, u Facebook-u su ipak odlučili da oglase prikažu u WhatsApp Statusu, svojevrsnoj verziji Story-ja. Ali da bi to funkcionisalo, i da bi dobili malo više informacija o korisnicima, planiraju da povežu telefonski broj iz WhatsApp-a s profilom korisnika na Facebook-u. Trenutno korisnici ne moraju da imaju profil na Facebook-u da bi koristili WhatsApp, a hoće li tako biti i u budućnosti, tek ćemo videti.

Razmena informacija između različitih Facebook-ovih „proizvoda“ nije nešto novo i podudara s idejom koju je Mark Zuckerberg predstavio pre gotovo dve godine, kad je najavio ujedinjavanje platformi za dopisivanje na Instagram-u, WhatsApp-u i Messenger-u. Ali ambiciozan plan stvaranja najveće platforme za dopisivanje na svetu, zaustavili su brojni regulatori koji se boje da bi tako privatni podaci korisnika bili nedovoljno zaštićeni.

Ali ujedinjavanje platformi neće se dogoditi tako brzo. Što zbog komplikovanog načina na koji svaka od tih platformi trenutno funkcioniše, što zbog protivljenja brojnih regulatora, do ujedinjavanja platformi moglo bi da prođe još nekoliko godina. Ali kad se to dogodi, Facebook će biti spreman da servira korisnicima oglase.

Priredila: Martina Čizmić

Izvor: Zimo.hr

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.