ManageFB – alat za efikasan biznis na Facebook-u

Izvor: NaDlanu.com, 28.Okt.2013, 10:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

ManageFB – alat za efikasan biznis na Facebook-u

Kada se malo ozbiljnije krene u “surfovanje” Facebook-om može se primetiti da je isti prepun stranica koje reklamiraju najrazličitije proizvode, kompanije i agencije. Istraživanja pokazuju da će pomenuta društvena mreža i u budućnosti biti vodeća, ali ne samo kada su upitanju krajnji korisnici – obična fizička lica, već i kada je reč o pravnim subjektima.

Imati samo stranicu koja reklamira neki proizvod apsolutno je nedovoljno da bi ona postala popularna i vidljiva milionima korisnika širom sveta – neophodna je aplikacija koja bi je lansirala u “orbitu” i omogućila njeno jednostavnije korišćenje i upravljanje. Tu na scenu stupa domaća kompanija Social Media Hub koja je razvila jedan zanimljiv proizvod pod nazivom Manage FB Radi se o aplikaciji koja sa svojim skupom alata pretenduje da postane ultimativni dashboard za administriranje Facebook stranica, a nudi daleko lakše, jednostavnije i bolje upravljanje poslovnim FB stranicama (da ne kažemo profilima).Ono što će posebno obradovati manje vešte korisnike je činjenica da nam je za dodavanje aplikacije potrebno samo tri klika i aplikacija je dodata željenoj biznis stranici nakon čega su na raspolaganju brojni šabloni za online prodavnice, popuste, raznorazna takmičenja i prezentovanja proizvoda, ali i mnoštvo drugih mogućnosti, a sve u cilju bolje prodaje artikala. S obzirom na to da se stranom upravlja sa jednog mesta i nema potrebe za kupovinom i korišćenjem više različitih alata, ManageFB omogućava uštedu vremena, novca i povećanu produktivnost. Odlično je rešenje kako za samostalni, tako i za timski rad pošto sistem može tako da se konfiguriše da čuva sve informacije o članovima i zaposlenimaOsnovu ManageFB aplikacije čini skup alata neophodnih za za kvalitetno vođenje poslovnih Facebook profila – od istraživanja tržišta, praćenja interesovanja korisnika, posete stranicama sa sličnim proizvodima (koji žele da se reklamiraju) do upoređivanja sa identičnim stranicama iz regiona i sveta. To jasno govori da je reč o jednom veoma kompleksnom proizvodu spremnom da biznis korisnicima ponudi ne samo pravi pregled tržišta već i da da neke orjentacione procene kako bi se njihov proizvod prodavao, tj. kotirao i na nacionalnom nivou, regionalno i globalno.Kako bi uspeo u svojoj nameri da maksimalno opipa puls Facebook-a i tržišta, ManageFB koristi nekoliko veoma moćnih alata - Market i MyMarkets, koji služe za analiziranje tržišta po kontinentima, regionima, državama, kategorijama i brendu, ili Trend koji se koristi za analiziranje postova, komentara, pisanja i trendova na Facebooku, a korisnicima alata pokazuje kakav feedback dobijaju od svoje publike. Ni ovo nije sve. ManageFB pored administriranja strana ima i mogućnost prikupljanja informacija o fanovima, što je veoma korisna stvar pogotovo ako se javi potreba da fanovi vremenom budu informisani ili direktno kontaktirani o raznoraznim pogodnostima koje su nude za kupovinu nekog proizvoda ili akciji koja je u toku.

Nastavak na NaDlanu.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NaDlanu.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NaDlanu.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.