Facebook ponovo želi u e-commerce vode, iako je prethodni put doživeo neuspeh

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Avg.2015, 06:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Facebook ponovo želi u e-commerce vode, iako je prethodni put doživeo neuspeh

Facebook želi da bude nešto više od toga što trenutno jeste – da bude mesto na kome obavljate svoje impulsivne kupovine

U sklopu svoje strategije izgradnje infrastrukture za elektronsku trgovinu, Facebook je nedavno dozvolio manjem broju brendova da prodaju svoje proizvode direktno iz „Shop“ sekcije na svojim Facebook stranicama.

U sklopu ranih eksperimenata, kompanije su prikazivale pojedine proizvode, a kupci su mogli da ih kupe bez napuštanja sajta, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << direktno preko Facebook-a. Ukoliko koncept zvuči poznato, to je zbog toga što je nešto slično već pokušano.

Prve direktne prodaje putem Facebooka su počele još 2009. godine. Potom je tokom 2011. Facebook ubedio jedan broj velikih brendova kao što su GameStop, Gap, J.C. Penney i Nordstrom da otvori virtualne prodavnice na Facebook servisu, obećavajući im značajne rezultate i nove načine dopiranja do korisnika. Ceo eksperiment je okončan tako što su sve te prodavnice zatvorene u roku od godinu dana.

Facebook radi na mobilnoj aplikaciji koja će donositi udarne vesti

U proteklih godinu dana, mnoge velike tehnološke kompanije su lansirale svoju verziju Buy tastera na Facebooku. Sam Facebook je uveo novu „call-to-action“ funkciju koja omogućava korisnicima da kupe direktno iz reklame, bez potrebe da napuštaju Facebook. Ipak, u novoj inicijativi se ne krije želja da se postane novi Amazon, već se želi povećati efikasnost mobilnih reklama, te učestvovati u dobiti koju one generišu.

Analitičari smatraju da, uprkos tome što je prethodni pokušaj propao, Facebook zahvaljujući dominantnom prisustvu na internetu može sebi da dozvoli razne vrste eksperimentisanja i ne mora da strahuje ukoliko se neki od njih pokažu neuspešnim.

Izvor: www.benchmark.rs
Pogledaj vesti o: Facebook

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.