Izvor: AutoBlog, 16.Maj.2012, 03:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Dženeral Motors odustao od oglašavanja na Fejsbuku

Dženeral Motors je odustao od oglašavanja na Fejsbuku, jer smatra da je tako nešto uzaludno i ne donosi nikakve rezultate. Kako prenosi Index.hr ovaj američki proizvođač automobila godišnje potroši oko 40 miliona dolara na marketing na Fejsbuku, od čega 10 miliona ode na plaćene oglase. U kompaniji su došli do zaključka da plaćanje reklama na ovoj socijalnoj mreži nema velikog uticaja na potrošače. Javno su izjavili kako odustaju od daljnjeg plaćanja oglasa, mada će nastaviti da objavljuju važne informacije o kompaniji i svojim proizvodima na Fejsbuk stranicama. Izvor: Pressonline.rs Foto: GM...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.