
Izvor: DobreVesti.rs, 02.Avg.2025, 12:00
ANTI-SOCIAL STRATEGIJA: Može li se u 2025. poslovati bez društvenih mreža?
Džek Konstantajn, direktor za digitalne tehnologije u britanskom kozmetičkom brendu LUSH odlučio je, 2021. godine, da povuče drastičan potez – ugasio je profil brenda na Fejsbuku, Instagramu, Tik-toku i Snepčetu.
U momentu kada se činilo da bez društvenih mreža nema vidljivosti, a samim tim ni opstanka, brend je poslao jasnu poruku − da ne želi da bude deo negativnog uticaja društvenih medija na mentalno zdravlje. Odluka je obrazložena brigom o mentalnom zdravlju korisnika, posebno mladih, i protivljenjem algoritamskim modelima koji, kako su naveli, „štete, a ne pomažu”.
Četiri godine kasnije, pitanje je – da li...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta DobreVesti.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta DobreVesti.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.