Jelena Tomašević: Nisam razočarana

Izvor: Blic, 26.Maj.2008, 08:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Jelena Tomašević: Nisam razočarana

Jelena Tomašević nije uspela da ponovi uspeh Marije Šerifović iz Helsinkija i osvoji prvo mesto, ali je opšta ocena da je šesto mesto dobar plasman, a numera „Oro" jedna od najboljih pesama ovogodišnje „Evrovizije".

- Nisam razočarana, zadovoljna sam šestim mestom. Iskreno, ceo tim je očekivao bolju poziciju, ali mislim da je i ovo lep uspeh. Nikada neću zaboraviti kako je cela „Arena" pevala sa mnom. To mi je velika satisfakcija. Emocije su bile toliko >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << jake da su nama na bini krenule suze. Inače, plasman prvih šest se poklopio i sa nekim predviđanjima, ali neke pesme, iako favoriti, nisu ušle u top 10 - recimo portugalska numera, te pesma Šveđanke Šarlot Pereli koja je po mnogima mogla da pobedi, a na kraju završila ispod 15 mesta - priča Jelena za „Blic" i dodaje: „Dima nije bio naš favorit, ali mu čestitamo".

Jelena smatra da je takmičenje odlično organizovano.

- Bio je to spektakl, za nas veliki test da li možemo da se pokažemo kao dobri organizatori i, prema reakcijama svih stranaca, učesnika, turista, ovo je bio jedan od najbolje organizovanih festivala. Mnogi su komentarisali da bi želeli da šou ostane u Srbiji - objašnjava Jelena koja je ostvarila brojne kontakte i poznanstva sa muzičarima i kompozitorima i nada se da će ti razgovori u budućnosti uroditi i nekom čvršćom saradnjom. Dotle, ona se vraća svom projektu...

- Posle nekoliko dana odmora, nastavljam tamo gde sam stala pre pripreme za „Beoviziiju", vraćam se radu na mom debi albumu koji bi trebalo da se pojavi krajem leta. Takođe, uskoro kreću pripreme za Joksimovićev „Balkan project" u kojem ću takođe učestvovati - priča Jelena koja je bila jedan od najinteresantnijih izvođača stranim medijima na after partiju u subotu uveče.

- Brojni mediji su želeli intervju, a kako su mi preneli ljudi iz mog tima, mišljenje većine šefova delegacija bilo je da je Srbija imala najbolju kampanju i najbolji prateći materijal - kaže Jelena, čiji je kompletni nastup kreirala njena matična produkcijska kuća „Minacord", dok je „Leo Burnett" bio zadužen za promociju i propagandni materijal.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.