Izvor: B92, 29.Okt.2015, 19:29 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Optužili VW, a nova granica mnogo gora
Države članice Evropske unije dogovorile su ublažavanje ograničavanja emisije štetnih gasova pri testiranju dizel automobila u realnim uslovima vožnje.
Do dogovora je došlo uprkos skandalu u nemačkom proizvođaču automobila Folksvagen (VW) sa spornim softverom za merenje izduvnih gasova.
Evropska komisija je saopštila da će od 2020. granica emisije štetnih gasova u automobilskoj industriji >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << biti 50 odsto viša u odnosu na sadašnji limit emisije azotnih oksida, koji izazivaju smog i ugrožavaju javno zdravlje, prenosi agencija Frans pres.
Folksvagen je pogođen najvećim skandalom u istoriji nakon što je otkriveno da je u 11 miliona dizel automobila instalirao softver koji aktivira kontrolu emisije štetnih gasova kada automobil prolazi kroz testiranje, a deaktivira je tokom uobičajene vožnje radi poboljšanja performansi vozila