Nova Medijska strategija?

Izvor: Studio B, 29.Jul.2011, 21:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nova Medijska strategija?

Predsednik NUNS-a Vukašin Obradović izjavio da su medijska udruženja zabrinuta jer, prema vrlo pouzdanim informacijama, vlada namerava da usvoji potpuno novi tekst Medijske strategije

Obradović je rekao da to znači dezavuisanje osnovnih postavki iz postojećeg Nacrta medijske strategije, kao što su povlačenje države iz vlasništva u medijima, nastavak

privatizacije, transparentnost vlasništva.

Do medijskih udruženja stigle su nezvanične informacije >> Pročitaj celu vest na sajtu Studio B << da je vlada bila prilično zatečena posle, za vlast neočekivanog, upozorenja iz Evropske unije da i medijska strategija predstavlja jednu od stavki na osnovu koje će biti doneta odluka u kandidaturi za članstvo u EU, rekao je Obradović.

"Sa jedne strane, u rukama imaju dokument koji potpuno razvlašćuje državu u medijskoj sferi, a sa druge gotovo da nema prostora za bitnije menjanje dokumenta u legalnoj proceduri, budući da je ceo proces doveden do samog kraja", izjavio je Obradović, uz konstataciju da od 15. jula, kada je završena javna rasprava, nema nikakve zvanične informacije od resornog ministra, premijera i predsednika Srbije.

"Nisam siguran da ćemo biti konsultovani o eventualnim izmenama ili novom tekstu. Ukoliko do toga ne dođe, plašim se da bismo mogli da imamo dalji rast neposrednog uticaja države na medije i uređivačku politiku, ali i ekonomski

krah medija koji nisu pod nekim vidom kontrole", rekao je Obradović.

Nastavak na Studio B...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Studio B. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Studio B. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.