Metro povećava izvoz naših proizvoda

Izvor: Politika, 21.Dec.2011, 23:11   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Metro povećava izvoz naših proizvoda

Čak 80 srpskih proizvođača uključeno u program proizvodnje privatnih robnih marki za Evropu

Veleprodajni trgovinski lanac „Metro keš end keri” planira da naredne godine značajno uveća količinu i broj artikala proizvedenih u Srbiji, a koji će se naći u prodavnicama širom Evrope, najavljuje Veronika Punčeva, predsednica Upravnog odbora „Metro keš end keri Srbija”.

Lokalni proizvođači koji za ovu kompaniju prave privatne robne marke, ove godine plasirali >> Pročitaj celu vest na sajtu Politika << su svoje proizvode iz Srbije u devet evropskih zemalja, od kojih je šest u Evropskoj uniji. Najveće interesovanje u mreži distributivnih centara „Metro” postoji za prehranu, kućnu hemiju i tekstil.

– U programima privatnih robnih marki proizvođači imaju veliku korist od saradnje sa „Metroom”, naročito oni manji, jer im prenosimo znanja i iskustva u vezi sa karakteristikama proizvoda, ambalažom i visokim kvalitetom. Takođe dobijaju priliku da svoje proizvode plasiraju za njih na teško dostupna tržišta širom Evrope – objasnila je Punčeva, navodeći da je čak 80 srpskih proizvođača uključeno u program proizvodnje privatnih robnih marki „Metroa”.

Punčeva dodaje da domaćim proizvođačima „Metro” pomaže i u pogledu sertifikacije prema najvišim standardima poslovanja koji su preduslov da se artikli nađu na policama prodavnica u Evropskoj uniji. Ona je rekla i da je 61 lokalni proizvođač, koji učestvuje u programu privatnih robnih marki „Metroa”, uspešno sertifikovan, a da očekuje da će i ostali taj proces završiti do kraja 2012. godine.

– Proizvođači iz Srbije su u prethodnom periodu pokazali da mogu kvalitetom i cenom da budu konkurentni i na najizbirljivijim tržištima. Na osnovu toga i baziramo planove izvoza za iduću godinu koji predviđaju proširenje količina i palete proizvoda, pa i uvođenje domaće robe na nova tržišta evropskih zemalja – rekla je Punčeva, dodajući da proizvodnjom privatne robne marke proizvođači smanjuju troškove, jer ne ulažu u dizajn, marketing i plasman, imaju osiguranu proizvodnju i mogućnost izvoza. I korist za potrošače je velika, jer je reč o proizvodima sa visokim standardima kvaliteta i znatno nižim cenama.

Kompanija „Metro keš end keri” u Srbiji posluje od 2005. godine i ima prodajne centre u Beogradu, Kragujevcu, Novom Sadu, Nišu, Subotici, Šapcu i Užicu.

S. Despotović

objavljeno: 22.12.2011.

Nastavak na Politika...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Politika. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Politika. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.