Izvor: B92, 16.Feb.2019, 14:01 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Zaboravite na lude rasprodaje, prosto ih neće biti više
H&M neće više imati velike rasprodaje kao što je to bilo nekada.
To je najavio predsednik Uprave Karl Johan Person, što znači da su se poslovni napori da se spasi brend, počeli da se ostvaraju. H&M je nekada bio vodeće modno ime konfekcijske maloprodaje, poznat po niskim cenama i uličnoj modi. Prodaja je rasla do sredine dvehiljaditih, kad se modni lanac se proširio velikom brzinom.
Međutim, kupci su počeli da se okreću drugima. H&M-ova najveća konkurencija >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Zara takođe gubi trku s online prodavnicama koje brzu prodaju još više ubrzavaju. A ta se trka s online trgovinom i te kako ogleda u prihodima. Rast prodaje u H&M-u počeo je da pada 2016, što je kulminiralo najvećim padom prodaje u poslednjem tromesečju 2017. Cena akcija im je pala, a ključni investitori počeli su da prodaju deonice.