
Izvor: Capital.ba, 16.Feb.2020, 09:01 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Za dobru reklamu dovoljne i dvije sekunde
BEOGRAD – Samo ultrakratke reklame mogu da prenesu poruku brenda ili proizvoda, zaključak je najnovijeg istraživanja sprovedenog u Holandiji, a domaći stručnjaci slažu se da su sažete i jasne forme postale standard u prenošenju poruka. Istraživanje agencije “IPG Mediabrands” i partnera pokazalo je da je identifikacija brenda neophodna u prve dvije sekunde videa. “Ako znate kome i šta želite da kažete, kao i pravi način kako to da uradite, dvije sekunde mogu biti dovoljne“, >> Pročitaj celu vest na sajtu Capital.ba << objašnjava za Tanjug operativna direktorka PR agencije Red Communication Mirjana Malešević rezultate holandskog istraživanja. Ona pojašnjava da su sažete i jasne forme prilagodljive svim kanalima komunikacije, pogotovo digitalnim, postale standard u prenošenju poruka, bile one komercijalne ili informativne. Dostupnost mnoštvu informacija putem interneta i društvenih mreža, kaže Maleševićeva, dovela je do sve veće konzumacije kratkih i po mogućstvu vizuelno privlačnih sadržaja koji kod potrošača izazivaju određenu emociju i instant reakciju. “U suprotnom, naša pažnja lako prelazi na sledeće, nove vesti“, navodi Maleševićeva. Holandska studija tako pokazuje da u spotu koji traje dvije sekunde 90 odsto gledalaca prepozna proizvod, 98 odsto vidi koji je brend u pitanju i 70 odsto razumije poruku. Ako dugačak video oglas nema oznaku brenda ili proizvoda u prve dvije sekunde, gledaoci neće imati pojma o čemu se radi, navodi se u studiji čiji rezultati pokazali i da 39 odsto ispitanika na Fejsbuku ili Instagramu pogleda samo prvih 2-3 sekunde spotova koji traju 20 do 30 sekundi. Na pitanje koliko reklame u Srbiji prate svjetske trendove, Maleševićeva kaže da struka u Srbiji ne samo da prati već svojim iskustvom i kreativnim rješenjima doprinosi daljem razvoju industrije. Navodi i da su u svijetu danas uticaj i razmjena ideja na relaciji global-lokal dvosmerni, ne samo u marketingu, i zaključuje da su promjene u ovom dinamičnom poslu konstantne. Tanjug Чланак Za dobru reklamu dovoljne i dvije sekunde се појављује прво на Capital.ba - Informacija je capital.