Izvor: Blic, 26.Dec.2005, 13:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
'Vital' robna marka godine, 'Tigar' naj brend
'Vital' robna marka godine, 'Tigar' naj brend
- Kvalitet naših proizvoda nikada nije bio doveden u pitanje, ali kvalifikacija 'brend' nosi mnogo veću težinu. Ne dostiže se preko noći već mukotrpnim radom, ne samo u proizvodnji nego i mnogo šire. Naša ulja su dobitna kombinacija ulja starih majstora i novih tehnologija i pristupa plasmanu i osvajanju tržišta i potrošača - kaže, ne skrivajući zadovoljstvo, Miodrag Vukotić, generalni direktor 'Vitala'.
On >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << ističe da 'Vital' ima sjajno ime, prepoznatljivo ne samo na domaćem tržištu već i u državama u okruženju i šire.
- Naši proizvodi na rafovima ravnopravno stoje sa proizvodima konkurencije. Pored tehnologa, o njima brinu profesionalni timovi stručnjaka za dizajn i marketing, ali krajnju ocenu daju kupci. Borba distributera i plasman bez ikakvih problema potvrđuju nam da potrošači imaju poverenje u znak 'vital', ali simbol koji smo stvorili mora svakodnevno biti unapređivan - kaže Vukotić. Opšta prepoznatljivost 'Vitalu' daje prednost i kod osvajanja novih proizvoda, tako da su brz put do potrošača pronašli i majonez i kečap.
Mukotrpnim radom stečeni brend 'vital' čuva i kroz mnoge aktivnosti van same proizvodnje. 'Vital' već deceniju stoji iza jedne od najvažnijih književnih nagrada kod nas - 'Zlatnog suncokreta', a rukometni kamp 'Rastimo', nazvan po imenu margarina, daje mladim sportistima šansu da se afirmišu.
G. Dobrilović