Izvor: Blic, 26.Dec.2005, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

'Vital' robna marka godine, 'Tigar' naj brend

'Vital' robna marka godine, 'Tigar' naj brend

- Kvalitet naših proizvoda nikada nije bio doveden u pitanje, ali kvalifikacija 'brend' nosi mnogo veću težinu. Ne dostiže se preko noći već mukotrpnim radom, ne samo u proizvodnji nego i mnogo šire. Naša ulja su dobitna kombinacija ulja starih majstora i novih tehnologija i pristupa plasmanu i osvajanju tržišta i potrošača - kaže, ne skrivajući zadovoljstvo, Miodrag Vukotić, generalni direktor 'Vitala'.

On >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << ističe da 'Vital' ima sjajno ime, prepoznatljivo ne samo na domaćem tržištu već i u državama u okruženju i šire.

- Naši proizvodi na rafovima ravnopravno stoje sa proizvodima konkurencije. Pored tehnologa, o njima brinu profesionalni timovi stručnjaka za dizajn i marketing, ali krajnju ocenu daju kupci. Borba distributera i plasman bez ikakvih problema potvrđuju nam da potrošači imaju poverenje u znak 'vital', ali simbol koji smo stvorili mora svakodnevno biti unapređivan - kaže Vukotić. Opšta prepoznatljivost 'Vitalu' daje prednost i kod osvajanja novih proizvoda, tako da su brz put do potrošača pronašli i majonez i kečap.

Mukotrpnim radom stečeni brend 'vital' čuva i kroz mnoge aktivnosti van same proizvodnje. 'Vital' već deceniju stoji iza jedne od najvažnijih književnih nagrada kod nas - 'Zlatnog suncokreta', a rukometni kamp 'Rastimo', nazvan po imenu margarina, daje mladim sportistima šansu da se afirmišu.

G. Dobrilović

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.