
Izvor: B92, 19.Okt.2016, 09:15 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Umesto 23 trake puštene 4 - bilo puno kiše
Beograd -- Umesto da su 15. oktobra puštene 23 nove trake kod naplatne rampe Vrčin, kao što je bio plan, otvorene su tek četiri s desne strane auto-puta iz smera Beograda
U Putevima Srbije kažu da je kiša pokvarila planove majstorima, pa je rok za završetak radova pomeren za sedam meseci.
Oni kažu da su loši vremenski uslovi i veliki broj kišnih dana tokom aprila, maja i juna sprečili izvođače, austrijsku kompaniju "Štrabag", "Vojvodinaput" i PZP >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << "Zaječar" da rade punim kapacitetom, pišu Večernje novosti.
“Nasipi su osetljivi na atmosferske uslove i nemoguće ih je praviti za vreme padavina”, objašnjavaju u Putevima.
“Hladni dani koji predstoje nisu povoljni za radove na instaliranju opreme, pa je i to uzeto u obzir prilikom produžetka roka. On je pomeren i zbog izmena u tehničkoj dokumentaciji, jer se rešenje u projektu za izvođenje moralo uskladiti sa nastalim izmenama u propisima", navode.
U Putevima tvrde da će sve troškove dodatnog angažovanja zbog produžetka roka platiti izvođač.
Preusmeravanje saobraćaja u četiri nove trake je preduslov za početak radova na samom auto-putu, odnosno na potezu koji će biti deo budućeg kompleksa naplatne rampe.
Radovi na novoj naplatnoj rampi su počeli u martu i prve trake je trebalo da budu puštene u saobraćaj već u junu, dok je rok za završetak cele rampe istekao prošle subote. Novi termin do kada bi ova stanica trebalo da proradi u punom kapacitetu je 15. maj 2017.
“Iz pravca Beograda urađeni su svi zemljani radovi, postavljeni su armirano-betonski šipovi, temelji buduće nadstrešnice i čelična konstrukcija”, navode u Putevima.
“Uređeno je korito bezimenog potoka, a postavljen je i sistem dreniranja. Završena je kišna kanalizacija, produžen je postojeći podvožnjak i sređena javna rasveta. Urađen je kolovoz i postavljen asfalt, osim na kontaktu sa postojećim auto-putem. Sa suprotne, leve strane budućeg kompleksa, počelo je montiranje čelične konstrukcije za objekte buduće baze za održavanje puteva. I sa ove strane izvedeni su brojni betonski i zemljani radovi, gradi se i trafostanica koja će strujom napajati kompleks”, navode.
Na prostoru postojećeg auto-puta trebalo bi da se izgradi upravni objekat. Sa desne strane treba da se izmesti i magistralni vodovod Makiš - Mladenovac. Veliki posao preostao je sa leve strane, jer tu treba da se uradi i prilaz kompleksu iz pravca Vrčina, distributivni gasovod i parking za zaposlene.