Tehnomarket zatvoren, a garancije?

Izvor: B92, 26.Jan.2013, 11:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Tehnomarket zatvoren, a garancije?

Beograd -- Veliki lanac tehničke robe, Tehnomarket je u blokadi, saznaje Potrošač.

I pored toga, na njihovom zvaničnom sajtu ne postoji nikakvo obaveštenje o tome, a brojevi telefona njihovih prodavnica i kol centra nisu u funkciji.

Glavno pitanje za kupce u ovakvoj situaciji je - šta se dešava sa garancijama i na koji način će uspeti da ostvare pravo na reklamaciju ukoliko se uređaj koji su kupili u Tehnomarketu pokvari u garantnom roku.

Problem je utoliko >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << veći što je reč o velikom lancu koji je, osim u Beogradu, prodavnice otvarao i u Jagodini, Čačku, Kraljevu, Kruševcu, Novom Sadu, Pančevu, Subotici, Zrenjaninu...

Redakcija "Potrošača” obratila se firmi "K&K elektroniks”, pitanjima poslatim na zvaničnu i-mejl adresu (pošto telefoni nisu u funkciji), sa pitanjima – da li su radnje u Srbiji zatvorene, kome kupci da se obrate u slučaju reklamacije i kakva je situacija u firmi, ali nikakav odgovor nisu dobili.

Prema informacijama sa portala Narodne banke Srbije, preduzeće za unutrašnju i spoljnu trgovinu "K&K elektroniks” (u čijem je sastavu Tehnomarket) u blokadi je od 6. decembra 2012. godine, a na dan 21. januara ukupan iznos blokade iznosio je 125.513.163,93 dinara. Naznaka da se nešto događa moglo je da bude i to što je Tehnomarket veliku prodavnicu u tržnom centru "Delta siti” zatvorio još pre više od mesec dana.

Na pitanje šta se dešava sa garancijom kada trgovac prestane da radi, u ministarstvu su odgovorili da se kupcima savetuje da se obrate proizvođaču, odnosno uvozniku.

"Ukoliko proizvođač ne postoji u zemlji, odnosno nije u zemlji već u inostranstvu, potrošač se obraća uvozniku", navodi se u odgovoru Ministarstva trgovine, Odeljenja za zaštitu potrošača.

Međutim, nije sasvim jasno i da li zvaničan serviser za proizvode određene marke ima obavezu da ih popravlja i kada trgovac zatvori radnju.

"Ne postoji takva obaveza servisa i ne možemo da kažemo da je serviser u obavezi da popravlja takav uređaj. Zato je naš savet, ipak, da kupci vide ko je uvoznik i da se njemu obrate", ponavljaju u ministarstvu dodajući da je krajnja, ali i najzamornija opcija za namirenje kupaca, naplata iz stečajne mase.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Tehnomarket zatvoren, a garancije?

Izvor: Vesti-online.com, 26.Jan.2013

Veliki lanac tehničke robe, Tehnomarket je u blokadi, saznaje Potrošač. I pored toga, na njihovom zvaničnom sajtu ne postoji nikakvo obaveštenje o tome, a brojevi telefona njihovih prodavnica i kol centra nisu u funkciji...Glavno pitanje za kupce u ovakvoj situaciji je – šta se dešava sa garancijama...

Nastavak na Vesti-online.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.