Srbija dobija porez na ružnoću”

Izvor: S media, 05.Sep.2011, 16:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Srbija dobija "porez na ružnoću”

Hotelijerima čiji se lokali nalaze u područjima od primarnog turističkog značaja, imaju rok od dve godine i deset meseci da prilagode izgled, uslugu i sadržaje, saznaje Politika.

U suprotnom će morati da plate po dva miliona evra godišnje.

Parking-satovi za prostitutke (FOTO)

Zamandaljeni prestonički hoteli poput Jugoslavije ili Metropola, kao i oni koji rade, ali nemaju odgovarajuće sadržaje ili ruže izgled okoline, >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << imaju rok da budu obnovljeni do juna 2013. godine. Tako propisuje uredba u javnosti prozvana „porez na ružnoću”, doneta pre dva meseca.

Srpski bogataši neće da čuju za veći porez

Dokument rogobatnog imena – Uredba o utvrđivanju prioritetnih turističkih destinacija, zona, lokacija i kategorija objekata u mestima za odmor i turističkim mestima u prioritetnim turističkim destinacijama – predviđa da lokalne samouprave širom Srbije odrede primarne zone za razvoj turizma. U tim delovima, hoteli će morati da primene odredbe Pravilnika o kategorizaciji turističkih mesta u pogledu izgleda, sadržaja i usluge.

"Ako objekti ne budu stavljeni u funkciju do predviđenog roka, vlasnicima će biti uručeno rešenje za plaćanje penala u iznosu od dva miliona evra na godišnjem nivou zbog korišćenja prioritetne turističke destinacije. Ta cifra određena je Zakonom o turizmu i plaćaće se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan naplate", navode u sektoru za turizam resornog ministarstva.

Francuska priprema porez na "Koka Kolu"

Branko Krivokapić, direktor Udruženja hotelijera i restoratera Srbije Hores, kaže da je uredba potrebna, ali i da se sa njenim donošenjem zakasnilo.

Odakle Srbima pare za letovanje?

"Mi smo davno ušli u tranziciju, kompanije su kupile hotele i sada drže dobre lokacije u centru grada, a ništa ne rade. To je greška i države jer je omogućeno da se hoteli prodaju kao nekretnine, a ne kao biznis, to jest sa funkcijom i ljudima. Tako bi se adaptacije preduzimale u hodu, dok lokali rade. A ovako, kupili su ih oni koji su hteli da trguju pa više ni ne znamo ni koliko je puta Jugoslavija prodata. Postavlja se pitanje i kad otuđite deo hotela i date da bude kazino, ko će biti zainteresovan da kupi hotel bez sala", ističe Krivokapić.

(S media foto:sajkaca.blogspot.com)

Nastavak na S media...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.