Spojen severni krak Koridora 10

Izvor: Večernje novosti, 04.Sep.2013, 21:28   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Spojen severni krak Koridora 10

NOVI republički ministar saobraćaja Aleksandar Antić otvorio je u sredu, kod Novog Sada, poslednju deonicu auto-puta Subotica - Beograd dugu 3,7 kilometara. Time je, praktično, spojen severni krak Koridora 10 kroz našu zemlju, ukupno dug oko 200 kilometara. - Od danas mi, praktično, od Subotice do mosta kod Beške imamo auto-put u punom profilu - rekao je, tom prilikom, Antić. - To nije važno samo za one koji ga koriste, već >> Pročitaj celu vest na sajtu Večernje novosti << i za gradove poput Novog Sada, koji su na njega naslonjeni i u kojima on treba da podstakne pre svega brži privredni razvoj. Pun profil se, praktično, prekida upravo na starom mostu kod Beške, čija revitalizacija je poverena austrijskoj “Alpini”, koja je u međuvremenu bankrotirala. Antić je u sredu najavio i da će, vrlo brzo, predložiti rešenje za, kako je rekao, krizu koja je zbog toga nastala. - Moramo da delujemo hitno, a mogućnost o kojoj najozbiljnije razmišljamo jeste da posao, u okviru iste cene, preuzme naša “Mostogradnja”, koja je sada podizvođač “Alpine”. O tome, međutim, moramo da obavimo šire konsultacije - rekao je on. DOMAĆI UMESTO “ALPINE” MINISTAR Antić najavio je hitno rešavanje problema nastalih stečajem “Alpine” i završetak rehabilitacije mosta Beška do kraja ove godine. - Jedna od opcija je i mogućnost da Vlada iznađe neko rešenje, kako bi “Mostogradnja”, kao podizvođač na tom poslu, nastavila radove u rokovima i po cenama koje je prihvatila “Alpina” - ukazao je Antić. Antić je u sredu upozorio i na lošu signalizaciju na odvajanjima sa auto-puta za Novi Sad, koja često potpuno zbunjuje vozače. Antić je, inače, na auto-put došao zajedno sa svojim prethodnikom Milutinom Mrkonjićem čija uloga u završetku kompletnog severnog kraka Koridora 10 je, prema njegovim rečima, bila izuzetno velika. - Da inženjer Mrkonjić nije davao rokove, pitanje je da li bismo i u ostvarenoj dinamici uspeli da završimo sve poslove. Deonica čiji je poslednji deo Antić u sredu otvorio je, inače, započeta još 2007. i kasnila je zbog problema sa uklanjanjem dela elektromreže, gasnih instalacija i zbog nerešenih imovinskih odnosa. Proteže se na deset kilometara auto-puta, uključujući i dve petlje - Temerinsku i Zrenjaninsku - kao i 13 mostova, šest propusta i 15 kilometara prilaznih saobraćajnica, izuzetno važnih za Novi Sad. - Kada dogodine upravo ovde sa autoputom spojimo naš Bulevar Evrope, severna industrijska zona Novog Sada, u kojoj su investitori već kupili zemljište, potpuno će oživeti - obrazložio je novosadski gradonačelnik Miloš Vučević. Poslednjih deset kilometara severnog kraka kod najvećeg grada Vojvodine, uključujući i 3,7 kilometara otvorenih u sredu, prema rečima Zorana Drobnjaka, direktora “Puteva Srbije”, koštalo je 40 miliona dinara.

Nastavak na Večernje novosti...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Večernje novosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Večernje novosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.