Prave vrednosti i kvalitet koji traje

Izvor: B92, 23.Jun.2023, 14:05

Prave vrednosti i kvalitet koji traje

"Gorki List je više od 60 godina sinonim za kvalitet i autentičan brend koji ima lokalno poreklo, ali i internacionalnu snagu".

Jedini pravi je više od šest decenija sinonim za kvalitet, poznat po originalnoj recepturi i savršenom balansu prepoznatljivog gorko-slatkog ukusa koji je veoma brzo postao omiljeni izbor potrošača u svojoj kategoriji i izrastao u snažan internacionalni brend na koji je naša zemlja ponosna. Baš takav je i EXIT, muzički festival čija popularnost >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << iz godine u godinu privlači sve veći broj internacionalne publike i okuplja najpoznatije muzičke izvođače koji se retko mogu čuti na našim prostorima. Šta je ono što im je zajedničko i kako izgleda festivalsko iskustvo kada se udruže dva domaća lidera otkriva nam osnivač i kreator brenda Gorki List, Vojin Đorđević.

Kao brend ste veoma posvećeni ulaganjima u domaću kulturno-umetničku scenu, koje su to vrednosti koje su Gorki List opredelile da se kreće u ovom pravcu?

Gorki List je više od 60 godina sinonim za kvalitet i autentičan brend koji ima lokalno poreklo, ali internacionalnu snagu i svoj uspeh najviše dugujemo zajednici u kojoj poslujemo. Oduvek smo se oslanjali na naše bogato kulturno nasleđe, a ujedno i težili da motivišemo i pokrećemo inicijative koje će donositi dobrobit zajednici. Svesni smo činjenice da bez kulture nema ni identiteta, a kao neko ko se bavi brendom znam koliko je tradicija u kombinaciji sa konstantnim inovacijama zaslužna za oblikovanje jednog brenda.

Doslednost i prepoznatljivost Gorkog Lista, ogleda se između ostalog u posvećenosti i kontinuiranim ulaganjima u domaću kulturnu scenu. Do sada smo razvili prepoznatljiv model podrške kojim kroz višegodišnja partnerstva doprinosimo popularizaciji i afirmaciji domaćih autora i umetnika u svim sferama, naročito u oblasti muzike i filma. Među mnogima od njih su i Festival evropskog filma Palić, Festival filmskog scenarija u Vrnjačkoj Banji, a sada i jedan od najvećih domaćih, evropskih i svetskih brendova – EXIT festival.

Ovo je prvi put da je u dvodecenijskoj istoriji EXIT festivala sklopljeno generalno partnerstvo, kolika je privilegija što je to baš Gorki List?

Velika nam je privilegija što je baš sa Gorkim Listom sklopljena najveća saradnja koju je EXIT festival imao do sada i što smo u prilici da spajanjem kultnog ukusa i inspirativnog zvuka postavimo standarde novog festivalskog iskustva. Naše partnerstvo je uspostavljeno na čvrstim temeljima zajedničkih vrednosti koje delimo i živimo. Kroz zajedničku saradnju želimo da stvorimo neraskidive veze kao što su tradicija i kvalitet, uspeh i godine, radoznalost i iskustvo, doživljaji i uspomene. Kao dva velika domaća brenda, koja prepoznaju značaj umetnosti, stvaralaštva i pravih vrednosti, ovog leta smo udruženim snagama na istom zadatku - da doprinesemo nezaboravnoj zabavi, uživanju i stvaranju uspomena svim ljubiteljima muzike i Gorkog Lista.

Osim kvalitetnog muzičkog programa, koje su to novine koje donosi partnerstvo ova dva superbrenda?

Posetioce ovogodišnjeg EXIT-a osvojiće kultni zvuk popularnih izvođača na Gorki List Mainstage-u koji je godinama unazad veoma važna stanica svih značajnih imena svetske scene. Takođe, u želji da posetiocima EXIT festivala pružimo nesvakidašnje iskustvo, ovogodišnje izdanje donosi i ekskluzivne VIP Gorki List zone, koje će do sada poznatom doživljaju dodati novu dimenziju. Inspirisan partnerstvom sa EXIT festivalom, Gorki List je lansirao i specijalnu ediciju flašica od 100 ml sa posebno dizajniranim etiketama koje simbolizuju kreativnost i originalnost ova dva domaća brenda. Novo pakovanje „Gorkića“ biće dostupno svim posetiocima ovogodišnjeg EXIT festivala, ali i svim ljubiteljima gorko-slatkog ukusa kroz maloprodajnu mrežu objekata širom Srbije.

Koji su dalji planovi „Gorkića“ – u kom pravcu će ići dalji razvoj ovog brenda?

Veoma smo ponosni na činjenicu da je Gorki List omiljeni brend i apsolutni lider u kategoriji bitera u Srbiji i regionu, što potvrđuju i brojna priznanja za kvalitet koja stižu od potrošača, kao i rezultat da je do sada prodato više od sto miliona litara. U poslednje dve godine brend Gorki List ostvaruje rast od preko 30 odsto, a činjenica da se u rastu značajno ističe upravo zapremina „Gorkića“ dovelo je do toga da danas pričamo o jednom novom brendu pod kapom Gorkog Lista. Spremnost da u svakom trenutku odgovorimo na potrebe naših potrošača u vidu inovativnih rešenja oduvek su u srži našeg poslovanja, pa otud i nova pakovanja „Gorkića“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.