Izvor: S media, 06.Maj.2010, 14:09 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Potrošači žele posebno isticanje domaćih proizvoda
Proizvodi iz Srbije trebalo bi da se posebno istaknu u prodavnicama, ocenilo je 72 odsto učesnika ankete poslovnog portala Ekapija" (www.ekapija.com).
Prema rezultatima istraživanja Ekapije u kojem je učestvovalo 2.000 ispitanika, ukupno 92 odsto anketiranih ocenilo je da je važno kupovati domaće proizvode, a isto toliko ispitanih bi podržalo akcije koje promovišu kupovinu robe iz Srbije.
Svaki drugi ispitanik spreman je da plati nešto višu cenu za isti kvalitet >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << proizvoda ukoliko je on napravljen u Srbiji, dok je 40 odsto onih koji bi pristali na niži kvalitet i istu cenu domaćeg proizvoda, navodi se u istraživanju.
Ukupno 69 odsto učesnika u istraživanju obavljenom krajem aprila odgovorilo je da vodi računa o tome da li je roba koju kupuju proizvedena u Srbiji, a 67 odsto se trudi da medju domaćom ponudom pronadje alternativu omiljenom stranom proizvodu.
Navodi se da je na pitanje da li im je blizak termin ekonomski patriotizam, 63 odsto ispitanika odgovorilo pozitivno, procenat onih kojima je taj pojam stran je 20 odsto, dok je njih 17 odsto odgovorilo sa "možda".
Ekapija je anketu uradila u saradnji sa Klubom privrednih novinara, s namerom da sazna u kojoj meri potrošači u Srbiji vode računa o kupovini domaćih proizvoda, a od 2.000 anektiranih 72 odsto su sredji ili viši menadžeri.