
Izvor: Capital.ba, 17.Feb.2020, 16:22 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Podmlađivanje odnosa s javnošću, podmlađivanje osobnosti
LJUBLJANA – Za mjesec dana od 18. do 21.3.2020. u Termama Olimia u Podčetrteku održaće se 18. po redu izdanje međunarodne specijalizirane PRO PR konferencije za teme odnosa s javnošću. Ovogodišnji moto konferencije je „Podmlađivanje odnosa s javnošću, podmlađivanje osobnosti“ („Rejuvenate public relations, rejuvenate yourself“). Odnosi s javnošću i njihova funkcija nadograđuje se kroz nove taktike unutar digitalne komunikacije. Pomlađuje se kroz nove aktivnosti, što zahtijeva >> Pročitaj celu vest na sajtu Capital.ba << da svi stručnjaci i lideri pronađu vremena za sebe kako bi nadogradili svoja znanja i iskustva. Digitalne strategije i njihove izvedbe ne mogu bez odnosa s javnošću. Ove godine očekuje se 22 predavanja, 1 panel i 4 radionice, koje će pružiti mogućnost učesnicima da nadograde svoje znanje. Prvu radionicu vodiće direktor PersonaR-a, Andras Sztaniszlav iz pod nazivom „Communication Strategy – How to Draft a Strategy in Changing Times“. Drugu radionicu pod nazivom „Watch This Space… Together We Will Boldly Go Where no PR Pro Has Gone Before To Explore the Outer Frontiers of Communicating Toursim in Tomorrow's World“ vodiće direktor Interface Tourism Spain i globalnih strategija u MMGY Global, gospodin Chris Pomeroy. Treću radionicu vodiće gospođa Urška Jež, direktorica Transformation Lighthousea pod nazivom „The Elephant in the Room“. Zadnja radionicu na konferenciji s moderatoricom Anom Keglović Horvat biće na temu „Power of mind – Intuition: Your forgotten superpower (antistress workshop)“. Чланак Podmlađivanje odnosa s javnošću, podmlađivanje osobnosti се појављује прво на Capital.ba - Informacija je capital.